Skvirevippens første ❤

Om et år går jeg her med barnevogn [emoji7]
090b385328c0f6e05fb246e62826f31f.jpg

:')
 
Tok siste makesure strimmelen idag tidlig, ble umiddelbart redd da den ikke var sterkere enn den som var tatt for tre dager siden på 45min urin.

Masse fine frøkner som beroliget meg og ei sa at makesure strimmelene har blitt slik at de når et pungt i styrke. Derfor raste jeg på apoteket i pausa mi og kjøpte en 2pk cb+.
Sist jeg tok cb var for 2 dager siden på morgenurin, dagens ble tatt på 1times:
e505803d73a42cda23f751ecb11e783d.jpg

Ser ut som det ikke er noen grunn til panikk :D [emoji7][emoji7]
 
Tok siste makesure strimmelen idag tidlig, ble umiddelbart redd da den ikke var sterkere enn den som var tatt for tre dager siden på 45min urin.

Masse fine frøkner som beroliget meg og ei sa at makesure strimmelene har blitt slik at de når et pungt i styrke. Derfor raste jeg på apoteket i pausa mi og kjøpte en 2pk cb+.
Sist jeg tok cb var for 2 dager siden på morgenurin, dagens ble tatt på 1times:
e505803d73a42cda23f751ecb11e783d.jpg

Ser ut som det ikke er noen grunn til panikk :D [emoji7][emoji7]

Absolutt ingen grunn til panikk nei [emoji16][emoji1303] kjempefin stigning!!
 
Tok siste makesure strimmelen idag tidlig, ble umiddelbart redd da den ikke var sterkere enn den som var tatt for tre dager siden på 45min urin.

Masse fine frøkner som beroliget meg og ei sa at makesure strimmelene har blitt slik at de når et pungt i styrke. Derfor raste jeg på apoteket i pausa mi og kjøpte en 2pk cb+.
Sist jeg tok cb var for 2 dager siden på morgenurin, dagens ble tatt på 1times:
e505803d73a42cda23f751ecb11e783d.jpg

Ser ut som det ikke er noen grunn til panikk :D [emoji7][emoji7]

Dette blir å gå supert! [emoji173]️ er ei nydelig stigning!
 
Absolutt ingen grunn til panikk nei [emoji16][emoji1303] kjempefin stigning!!

Dette blir å gå supert! [emoji173]️ er ei nydelig stigning!
Huff, man får jo så panikk når noe så etterlengtet gir et lite tegn til at noe ikke er som det skal. Spesielt når man har opplevd det før =/

Noen ganger tror jeg liksom ikke på at dette er seriøst, at dette kommer til å skje liksom. Venter på at jeg skal våkne hele tiden, og at alt var en drøm. Andre ganger er jeg superoptimist og er helt sikker på at dette får bra :) som da jeg kjøpte gravidbukse og skjorte her om dagen [emoji85]
 
4+2
Våkna i natt og gikk på do. Da kjente jeg skikkelig stikking i livmor og livmortappen. Nesten som luftsmerter. Der i livmor har gått over, men ømhet en i tappen er der enda. Googla meg til at det var livmor som strekker seg, men man blir jo litt urolig uansett [emoji14]
 
Det kan gjøre noe inni helsikken vondt når det strekker og tøyer inni der. 10 ganger værre enn menssmerter syns jeg :p men bare et godt tydelig tegn på at det vokser og skjer store ting inni der [emoji173][emoji173]
 
Gratulerer så mye! :D Har ikke vært så aktiv her inne på BV siste tiden (men har sniklest litt), så har ikke fått sagt det før. Syns du har hatt fin stigning på testene, og det høres jo ut som symptomene er i full blomst. Regner med denne sitter hele veien ja! :Heartred
 
Det kan gjøre noe inni helsikken vondt når det strekker og tøyer inni der. 10 ganger værre enn menssmerter syns jeg [emoji14] men bare et godt tydelig tegn på at det vokser og skjer store ting inni der [emoji173][emoji173]
Ja. Det var akkurat som skikkelig luftsmerter, nesten sånn diaré-luftsmerter. Hadde de ikke går over like fort som de kom så tror jeg at jeg hadde mista all troen [emoji14]
Har jo fortsatt vondt i det jeg teodde car livmortappen, men er liksom mer til siden også litt ned i ene beinet, men lest meg til at det var visstnok ligamentsmerter [emoji14] st ting kan skje så fort [emoji14]
Gratulerer så mye! :D Har ikke vært så aktiv her inne på BV siste tiden (men har sniklest litt), så har ikke fått sagt det før. Syns du har hatt fin stigning på testene, og det høres jo ut som symptomene er i full blomst. Regner med denne sitter hele veien ja! [emoji813]red
Tusen takk :D ja, skal ta ny cb+ i morgen. Men om det ikke vises stigning så blir jeg ikke lei meg fordi det ikke er sikkert de blir sterkere. Og en cb digital [emoji14] tror den ryker tirsdag selvom jeg har litt lyst til å prøve den på søndag da det gikk så fort fra 1-2 til 2-3 [emoji14]
 
Åååå [emoji24][emoji24][emoji85][emoji173][emoji23][emoji23][emoji23] jeg er så rørt og hormonell sammen med deg [emoji23][emoji23]
Den boken er kjempe fin! Kjøpte den til bestevenninnen min [emoji173][emoji173]
 
Åååå [emoji24][emoji24][emoji85][emoji173][emoji23][emoji23][emoji23] jeg er så rørt og hormonell sammen med deg [emoji23][emoji23]
Den boken er kjempe fin! Kjøpte den til bestevenninnen min [emoji173][emoji173]
Ja den var ved ålreit når jeg fikk sett litt i det. Førsteinntrykket var litt... "juggel":p så også at de hadde den "mamma fr første gang" til 50% på ark, så skal stikke bort å kjøpe den og [emoji14]
Googleren tar pause fra Google og går over i bøker [emoji14]
 
Tror det kan være lurt å droppe Google en stund. Burde sikkert gjort det selv, men det er ikke så lett.
Jeg hadde faktisk en del bøker, men kastet alle sammen for et par år siden. Trodde jo ikke at jeg ville få bruk for dem. Sånn kan det gå [emoji38]
 
Tror det kan være lurt å droppe Google en stund. Burde sikkert gjort det selv, men det er ikke så lett.
Jeg hadde faktisk en del bøker, men kastet alle sammen for et par år siden. Trodde jo ikke at jeg ville få bruk for dem. Sånn kan det gå [emoji38]
Ikke sant :)
Nå må man ur å kjøpe nye [emoji14]
 
Greit med litt lesestoff.
Alt bra idag?
 
Alt bra idag :) kvalmen er tilbake og så det er knall [emoji14]

Med deg da?:)
Hehe, utrolig at man kan være glad for kvalme, men vet hva du mener.

Greit nok. Mer blødning utover dagen idag. Litt mer enn flekkvis mot spotting igår. Fra brunt imorges til friskt rødt utover dagen.. Lever i uvisshet og er glad det bare er litt over en uke til TUL og vi kan få svar.
 
Back
Topp