Skvirevippens første ❤

Den gravidboken er kjempe fin! Jeg kjøpte den til begge venninnene mine når de ble gravid nå, pluss en olje (verdens beste) som heter lovely mother oil fra Maria Åkerberg. Den anbefaler jeg på det sterkeste at du kjøper. Alle jeg har gitt den til (pluss meg selv :p ) elsker den! Når magen vokser så begynner det å klø og da er denne gull!
Mens jeg allerede er inne på topic :p så kan jeg si at du bør styre unna burts and bies produktene. De inneholder et stoff/parfyme som er en av de mest allergifremkallende (selvom de kaller seg parfymefri) jeg så det på tv2 hjelper deg når de testet babyoljer. Så når jeg gir gaver i babyshower så er det kun baby produkter fra Maria åkerberg + noen salver fra apoteket som Inotyol og Bepanthen :)
 
Den gravidboken er kjempe fin! Jeg kjøpte den til begge venninnene mine når de ble gravid nå, pluss en olje (verdens beste) som heter lovely mother oil fra Maria Åkerberg. Den anbefaler jeg på det sterkeste at du kjøper. Alle jeg har gitt den til (pluss meg selv [emoji14] ) elsker den! Når magen vokser så begynner det å klø og da er denne gull!
Mens jeg allerede er inne på topic [emoji14] så kan jeg si at du bør styre unna burts and bies produktene. De inneholder et stoff/parfyme som er en av de mest allergifremkallende (selvom de kaller seg parfymefri) jeg så det på tv2 hjelper deg når de testet babyoljer. Så når jeg gir gaver i babyshower så er det kun baby produkter fra Maria åkerberg + noen salver fra apoteket som Inotyol og Bepanthen :)
Åh, takk for info [emoji173] jeg prøver å google meg frem til alt jeg må ta hensyn til. Skriv ut blekka med "gravid i frisørsalongen". Jeg har trappa ned til en halv kopp kaffe om dagen allerede da jeg leste at mangler koffein kan føre til sa, så tar ingen sjanser selvom 1-2 kopper er greit. Så hat kjøpt litt diverse pukka-te, spesielt en til gravide men så at man ikke burde drikke den før i 2. og 3. Trimester :)
Mineralvann med kullsyre er min beste venn hittil, roer halsbrann og de kvalmebølgene. [emoji14]
 
Såå fine tester da! :love7 Og den boka så veldig fin ut! Angret nesten på at jeg ikke fant den når jeg skulle kjøpe jeg og:p
 
Flotte streker.
Fin bok. Fikk lyst på, når jeg en gang kan tro på at jeg kan komme i mål igjen.
 
Åh, takk for info [emoji173] jeg prøver å google meg frem til alt jeg må ta hensyn til. Skriv ut blekka med "gravid i frisørsalongen". Jeg har trappa ned til en halv kopp kaffe om dagen allerede da jeg leste at mangler koffein kan føre til sa, så tar ingen sjanser selvom 1-2 kopper er greit. Så hat kjøpt litt diverse pukka-te, spesielt en til gravide men så at man ikke burde drikke den før i 2. og 3. Trimester :)
Mineralvann med kullsyre er min beste venn hittil, roer halsbrann og de kvalmebølgene. [emoji14]

Skjønner deg godt! Jeg har heldigvis aldri vært avhengig av hverken kaffi eller te hver dag, så drikker bare litt i ny og ne når jeg har virkelig lyst på. :) husk at en del te er det like mye koffein i som kaffi. Sikkert ikke de som skal passe til gravide, men greit å ha tanken i bakhodet :) når har du legetime?
 
Skjønner deg godt! Jeg har heldigvis aldri vært avhengig av hverken kaffi eller te hver dag, så drikker bare litt i ny og ne når jeg har virkelig lyst på. :) husk at en del te er det like mye koffein i som kaffi. Sikkert ikke de som skal passe til gravide, men greit å ha tanken i bakhodet :) når har du legetime?
Kjøpte kun pukkate og der er alle koffeinfrie, så det har jeg allrede tenkt på [emoji14]

Skal bestille legetime idag. Turte ikke før helga fordi jeg var redd for at de bare skulle være pessimistiske mtp kjemisk og si "ring oss når du er 4 uker" [emoji14]
 
Cd27 pp9 13dpo 3+5

f46fe6cc1ab01b2f5acd43d867e7fb88.jpg

Siste dagen av syklusen [emoji7]
186770455a429576c4372917af60b173.jpg


8ef5e01e4e72cf5cf9e75ba6d28d51ca.jpg

I morgen kommer siste cb+, også er jeg litt usikker på om jeg skal ta digitale 4+0 eller om jeg burde vente litt? Kanskje 4+1, uke siden da jeg fikk den første?
 
Nydelig!
Skulle gjerne hatt litt av den fargen på mine tester. Kanskje hjulpet litt på nervene om de var ordentlig rosa...
 
Cd27 pp9 13dpo 3+5

f46fe6cc1ab01b2f5acd43d867e7fb88.jpg

Siste dagen av syklusen [emoji7]
186770455a429576c4372917af60b173.jpg


8ef5e01e4e72cf5cf9e75ba6d28d51ca.jpg

I morgen kommer siste cb+, også er jeg litt usikker på om jeg skal ta digitale 4+0 eller om jeg burde vente litt? Kanskje 4+1, uke siden da jeg fikk den første?

Gratulerer så mye! [emoji173]️ vil nok tro at den digitale vil si 2-3 med tanke på styrken på strimlene dine :)

Jeg fikk 1-2 11 dpo og 2-3 på ikm da jeg var gravid med snuppa! Og hadde ikke så sterk økning på strimlene som du har ;)
 
Gratulerer så mye! [emoji173]️ vil nok tro at den digitale vil si 2-3 med tanke på styrken på strimlene dine :)

Jeg fikk 1-2 11 dpo og 2-3 på ikm da jeg var gravid med snuppa! Og hadde ikke så sterk økning på strimlene som du har ;)
Hihi, takk :) Kanskje jeg skal våge meg på en på onsdag da [emoji14] blir nok antagelig blodprøver idag uansett, så får jo en pekepinn på om den vil slå ut [emoji14]
 
[emoji1319][emoji1319][emoji1319][emoji1319][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
 
Tittet bare innom for første gang på mange dager (feriemodus) og jammen har det ikke skjedd ting her! Herlighet, for noen fine streker!! ❤️
Gratulerer så masse Skvirevippen - er såå glad på dine vegne! :love017
Kos deg masse med spira i magen og nyt sommeren, det fortjener du!:love7
 
Tittet bare innom for første gang på mange dager (feriemodus) og jammen har det ikke skjedd ting her! Herlighet, for noen fine streker!! [emoji173]️
Gratulerer så masse Skvirevippen - er såå glad på dine vegne! :love017
Kos deg masse med spira i magen og nyt sommeren, det fortjener du!:love7
Tuuusen takk :D
 
Da har jeg fått flyttet dagboka mi inn hit, og tenkte å komme med en liten oppdatering:

Jeg er 27 år, gubben er 28 år. Vi har vært sammen i litt over 4 år, bodd sammen i 1,5 år. Jeg er frisørlærling og han er ingeniør. Vi tenkte jo selvsagt å vente med barn til jeg var ferdig, men plutselig satt vi i bilen og hadde bestemt oss. Lettere sjokkert slutta jeg på pplaster en uke seinere og vente en syklus før pp1 var igang. I pp4 begynte jeg å spotte brunt ved ikm og fikk ikke positiv test før 6 dager etter ikm. Fortsatte og spotte frem til tul/gyn.undersøkelse (hadde timen stående fra før positiv) 5+1 da begynte jeg å blø rødbrunt. På ul så gyn ingenting i livmor og ingenting i eggledere. Tok hcg prøver og ga meg ikke på at noe ikke stemte. Etter mye om og men, hinkende hcg og dårlig behandling fra gyn så ble jeg endelig tatt på alvor og de oppdaget exu i høyre eggleder. En sprekklar eggleder og embryoet ble fjernet en gang i uke 7 (sluttet å telle da jeg skjønte det ikke gikk veien). Og syklusene som fulgte var korte, en uten el og en hvor tr kom 3dpo.
Så fulgte 2 sykluser uten hell før den nå i 3 ordentlig syklus satt.
Og jeg kan glede meg over sterke tester og god økning :D
42f3ec54ff8dbd7f138901511f75e74e.jpg
 
Back
Topp