Skvirevippens første ❤

Gratulerer så mye !!:-)
 
Ååå herregud for en nydelig ting å lese på en torsdagsmorgen!! Gratulerer såååå mye. Nå må du bare sette deg skikkelig godt fast lille spire:Heartred
 
Gratulerer så mye ❤️
 
Så fantastisk! GRATULERER! Jeg har fulgt med deg lenge, men er ikke så flink til å legge igjen spor. Så glad på dine vegne. Selv prøvde vi i 2 år før jeg ble gravid, og i dag er jenta vår 6 mnd. Du skal få oppleve det største i verden og alle skuffelsene vil være verdt det når du møter din lille skatt❣️
 
Så fantastisk! GRATULERER! Jeg har fulgt med deg lenge, men er ikke så flink til å legge igjen spor. Så glad på dine vegne. Selv prøvde vi i 2 år før jeg ble gravid, og i dag er jenta vår 6 mnd. Du skal få oppleve det største i verden og alle skuffelsene vil være verdt det når du møter din lille skatt❣️
Tusen takk :D
Alt har vært verdt det hittil akkurat nå :D
 
Nå er jeg veldig usikker. Skal jeg fortelle PAPPAEN [emoji7] i kveld. Eller vente på digital?

Jeg løp innom h&m og kjøpte to bodier bare i tilfelle. Veit ikke hvordan jeg skal klare å unngå å si noe, dette er jo helt fantastisk!!
 
Jeg veit faktisk ikke hvor jeg skal gjøre av meg nå [emoji28] dette er den lykkeligste dagen i mitt liv!
Tanken på exu føler jeg ikke er så sterk da jeg fikk positiv 9dpo.


Tenk at jeg skal få bli mamma [emoji7] og at den fineste jeg veit pr dags dato skal bli pappaen [emoji7][emoji7]

Den følelsen er såååå fortjent! Det er ingen grunn i verden for at ikke dette skal gå bra [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Nå er jeg veldig usikker. Skal jeg fortelle PAPPAEN [emoji7] i kveld. Eller vente på digital?

Jeg løp innom h&m og kjøpte to bodier bare i tilfelle. Veit ikke hvordan jeg skal klare å unngå å si noe, dette er jo helt fantastisk!!

Jeg hadde ikke klart å vente [emoji23][emoji7][emoji173] han stoler vel på deg hvis du sier du er gravid regner jeg med :p gjør det du føler er rett. Han kommer nok til å boble over av glede! Nå har han jo også fått tid til å ønske seg dette så sterkt! Hurraaa :D
 
:dummy1::dummy:Oi oi oi, her skjer det ting ja! Endelig! Nå skal det gå veien for dere frem til termin i mars❤ Gratulerer så mye med streker, måtte de bare bli sterkere og sterkere! ❤❤ Hurra! Er så godt å se Skvirevippen ❤❤ Nå er det din tur!
 
Wiiiii, NÅ skal det bli baby[emoji7][emoji173]️[emoji177][emoji7][emoji255][emoji8]
 
Takk jenter :D sikkert litt dumt å bli såå i ekstase over så svake streker. Men jeg veit at det er babystreker, så skal fortelle pappaen det i kveld.
Skal spise lunsj med to venninner i morgen hvor hun ene bort i Nederland, så må fortelle mannen det før jeg sier noe til dem [emoji14] vil så gjerne fortelle det til dem ansikt til ansikt [emoji14]

Ååh.. 3 timer til jeg skal storme inn døra hjemme og juble :D
 
Takk jenter :D sikkert litt dumt å bli såå i ekstase over så svake streker. Men jeg veit at det er babystreker, så skal fortelle pappaen det i kveld.
Skal spise lunsj med to venninner i morgen hvor hun ene bort i Nederland, så må fortelle mannen det før jeg sier noe til dem [emoji14] vil så gjerne fortelle det til dem ansikt til ansikt [emoji14]

Ååh.. 3 timer til jeg skal storme inn døra hjemme og juble :D

Ikke dumt i det hele tatt! Dette er virkelig noe å juble over [emoji7][emoji173] Lykke til! Kos deg med å fortelle til PAPPAEN [emoji7] og venninnene dine i morgen [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Jeg pleier ikke å kommentere så mye i dagbøker, men jeg har vært inne og snoket på deg nesten hver dag. [emoji85] JEG DØØØØR! Endelig, endelig! [emoji173][emoji182]
 
Back
Topp