Skvirevippens første ❤

Cd11 pp6
Mikroskopet
Dette var det meste ferninga jeg klarte å få frem
4cb026f3046bc311e01dc0889405c573.jpg

De fleste så ut som dette:
97223c41acc6520e237f427633962b96.jpg

Så det er nesten så jeg vil si den var full i går... så kanskje el kommer cd 12 ?
Eller om det er fult idag med den øverste.. man må føle seg frem med mikroskopet tydeligvis [emoji14]


Eller om syklusen er tullete igjen da :s
 
Ble ingen sykkeltur i går pga regn, men idag blir der raking i hagen og styr og stell :)
Prøve å lokke frem noe fregner i fjeset [emoji14]
 
Cd12 pp6
Mikroskopet
d509a96613a3c9cef87c1e5afc663a16.jpg

Partial.

Temp
8bd54ef9d72287d5df36fe1d6c4c4ff8.jpg

Skjønner ikke helt hva som gjør at tempen hopper sånn om nettene nå. Det er ikke el.. det rare her er at etter jeg tempa så lå jeg helt stille og venta på å sove igjen så jeg kunne tempe igjen til normal tid (1t seinere), fikk ikke sove så tempa igjen for moroskyld. Fra 36,21 til 36,06... den skal jo ikke falle når man er våken? Tipper at det kanskje er jeg som har sovet hardt igjen, og så bare fått letta litt på dyna så er tempen mer normal igjen ?
 
Så rart. Det må jo være exu'en som har laget kluss for tempen.
Men det er jo heller ikke så uvanlig for deg at du går opp å ned i temp? Eller er det jeg som tolker feil nå?
 
Så rart. Det må jo være exu'en som har laget kluss for tempen.
Men det er jo heller ikke så uvanlig for deg at du går opp å ned i temp? Eller er det jeg som tolker feil nå?
Etter jeg begynte å tempe til fast tid så er det uvanlig, spesielt rett før tr.
Du ser på lista i hjørnet hvilke farger fra januar, det var da jeg begynte å tempe til fast tid.

Men ja, exuen eller at det begynner å bli varmere i været eller..
 
Trodde jeg skreiv det her?
Jaja:
Etter treninga idag fikk jeg mer og mer vondt rundt navlen. Vondt å strekke meg eller trykke på magen. Inni navlen er det en liten hard kul som er veldig vond/ubehagelig å ta på..
Hva kan dette være? Er ca rett under arret..
Vært inne på tanken om arrbrokk men.


Bestiller meg legetime i morgen om det ikke er bedre.
 
Trodde jeg skreiv det her?
Jaja:
Etter treninga idag fikk jeg mer og mer vondt rundt navlen. Vondt å strekke meg eller trykke på magen. Inni navlen er det en liten hard kul som er veldig vond/ubehagelig å ta på..
Hva kan dette være? Er ca rett under arret..
Vært inne på tanken om arrbrokk men.


Bestiller meg legetime i morgen om det ikke er bedre.
Jeg husker ikke hvor lenge det er siden du ble operert, men jeg hadde kikkhulloperasjon pga blindtarmbetennelse for omtrentlig 6 uker siden, og 5 uker etter operasjonen så begynte jeg å trene igjen og ble veeeldig øm i området rundt navlen. Rett og slett stiv og støl. Men etter operasjonen fortalte kirurgen meg at de sydde sammen musklene under navlen for å unngå brokk der.. så jeg tenkte automatisk at det kanskje var derfor jeg ble mer øm. Er bra igjen nå da. Vet ikke om det kan være noe lignende? Uansett greit med legetime om du har mye ubehag eller bekymrer deg. :)
 
Jeg husker ikke hvor lenge det er siden du ble operert, men jeg hadde kikkhulloperasjon pga blindtarmbetennelse for omtrentlig 6 uker siden, og 5 uker etter operasjonen så begynte jeg å trene igjen og ble veeeldig øm i området rundt navlen. Rett og slett stiv og støl. Men etter operasjonen fortalte kirurgen meg at de sydde sammen musklene under navlen for å unngå brokk der.. så jeg tenkte automatisk at det kanskje var derfor jeg ble mer øm. Er bra igjen nå da. Vet ikke om det kan være noe lignende? Uansett greit med legetime om du har mye ubehag eller bekymrer deg. :)
Ca 5 uker siden nå.. men jeg har jo trent i 3 uker allerede :s trent mage også, men var ikke det jeg trente idag..

Rart altså..
 
Trodde jeg skreiv det her?
Jaja:
Etter treninga idag fikk jeg mer og mer vondt rundt navlen. Vondt å strekke meg eller trykke på magen. Inni navlen er det en liten hard kul som er veldig vond/ubehagelig å ta på..
Hva kan dette være? Er ca rett under arret..
Vært inne på tanken om arrbrokk men.


Bestiller meg legetime i morgen om det ikke er bedre.
Er det noe rødt el varm rund området du har vondt?
Se det litt an til i morgen, dersom det fortsatt er vondt ville jeg nok bestilt legetime. Dersom du føler deg dårlig (slapp, feber) ila kvelden ville jeg vurdert å ta kontakt i kveld. Håper det gir seg :)
 
Back
Topp