Skvirevippens første ❤

Haha, jeg er faktisk god på Google [emoji14] lite jeg ikke finner svaret på. Elsker teori og prøvinga ble liksom litt "læren om kroppen" for meg. Men nå er det nok, nå vil jeg lære om barnets utvikling i magen [emoji14]

Hehe, god egenskap det :)
Ja, da suger man til seg kunnskap altså :p har aldri vært så "inni noe" som når jeg ble gravid sist! Leste hver dag om alt som skulle skje og hadde skjedd og kunne skje :p reine leksikonet!
 
Hehe, god egenskap det :)
Ja, da suger man til seg kunnskap altså [emoji14] har aldri vært så "inni noe" som når jeg ble gravid sist! Leste hver dag om alt som skulle skje og hadde skjedd og kunne skje [emoji14] reine leksikonet!
Nettopp, og slik skal det være. De venninnene mine som har blitt uplanlagt gravid skjønner ikke bæret av hva jeg prater om ang lutealfase osv, men graviditet vet de alt om [emoji14]
 
Cd8 pp6
Mikroskopet
fa717b7f68022431c2f5141dd2aaa2a4.jpg

Partial. Veit ikke om dere ser det, men. Jeg må ha en del østrogen i kroppen denne pp. Jeg får jo krystaller nesten hver dag.. men ser ikke ut som den typen krystaller som før el. Men de kommer nok any day now :)
Den fertile perioden begynner i morgen/lørdag [emoji173]

Tempen:
f41401edcaa5cfb902d7050c82d8414d.jpg


Nå har jeg vært veldig flink med kostholdet de siste dagene, drukket masse vann. Og jeg har merket det på kroppen, fordøyelsen spesielt. Så var optimistisk da jeg gikk på vekta idag.... 0,5 kg opp :s
Så fra idag må jeg begynne å fokusere på forbrenning. For jeg kan ikke begynne å spise mindre mtp prøvingen. Så det begynner med å gå til jobb idag. Intervalltrening i morgen. Sykle meg en tur på lørdag. Bilen må på reprasjon så jeg skulle egentlig låne samboern sin til farmor og bestefar, ca 6 km, men da tar jeg heller sykkelen fatt og sykler omvei hjem:p

Da er i allefall planen klar [emoji14]
 
Så deilig at el nærmer seg!
Du er flink syns jeg, med kosthold og trening og alt. Jeg har bare lagt på sofaen og spist dritt siste mnd. Men de siste dagene har jeg blitt flinkere med maten :)
Lykke til med forbrenningen! :D
 
Så bra med mye østrogen da[emoji1360] forbrenning er noe dritt. Veldig vanskelig å finne rett type mat som fungerer for din kropp også.

You go girl! Ts sykkelen fatt
 
Cd9 pp6
Mikroskopet
90dd65076f883f5e9419954363735546.jpg

Nærmer seg fult, men fortsatt partial :)

Temp:
dbe49f86c810c043a61f1a48d2cf242d.jpg

Hva var det jeg sa i går "hadde jeg ikke vært på cd 8 så hadde jeg trodd jeg hadde el pga smertene"?
Jeg har sovet så tungt i natt, i full pysj med dyna nesten over hodet, så håper der bare er derfor tempen var høy.. er ikke helt klar for el enda [emoji14]
Tror ikke el har vært, isåfall skjønner ikke kroppen min hvordan dette med utflod fungerer...

Om dette var el så skal jeg prøve å unngå teen neste pp.
Og lurer på om jeg skal prøve å Ikke drikke grapefrukjuice også [emoji14] kanskje den funker omvendt på meg?
 
Oisann! :o fikk du lagt inn aksjer for sikkerhetsskyld?
Par dager siden, så er innafor. Og i kveld skal han ut med jobben så ser han ikke før i natt. Men har ingen tro på at dette var el egentlig. Selvom syklusen er helt på styr [emoji14] har fortsatt småkramper så [emoji14] og mikroskopet sier jo jeg har mer østrogen i kroppen idag en dagen før el og østrogenet dropper sammen med lh da progesteronet tar over :)
 
Par dager siden, så er innafor. Og i kveld skal han ut med jobben så ser han ikke før i natt. Men har ingen tro på at dette var el egentlig. Selvom syklusen er helt på styr [emoji14] har fortsatt småkramper så [emoji14] og mikroskopet sier jo jeg har mer østrogen i kroppen idag en dagen før el og østrogenet dropper sammen med lh da progesteronet tar over :)

Ja, da er det nok sikkert tull med tempen :)
 
Cd 9 var kanskje litt tidlig å få el på ja. Vi får satse på at tempen bare tuller med deg.
Om tempen ikke tuller hadde jeg el cd8 :S
Men det er visst mulig har jeg lest.. men har ca samme stikkingene idag, så er nok bare tempen som tuller :)
Så får jeg prøve å få lagt meg tidlig slik at jeg får nok søvn til å tempe i natt. Samboern skal ut og jeg blir garantert vekket da han kommer hjem, og blir en tulletemp [emoji14]
 
Du hadde jo en tidlig da du ble exu-preggo da!
 
Om tempen ikke tuller hadde jeg el cd8 :S
Men det er visst mulig har jeg lest.. men har ca samme stikkingene idag, så er nok bare tempen som tuller :)
Så får jeg prøve å få lagt meg tidlig slik at jeg får nok søvn til å tempe i natt. Samboern skal ut og jeg blir garantert vekket da han kommer hjem, og blir en tulletemp [emoji14]

[emoji85] Sorry. Skjønner meg fortsatt ikke helt på temping[emoji85]

Men blir spennende å se hva målingen sier i morgen da.
 
Cd10 pp6

Mikroskopet
009f79730f8178187ed2077be6ae8e98.jpg

Her er en zoom av en anna prøve idag og, bare fordi detta er kult :D
534cd9eaefe99cf18e818177a45411e1.jpg

Jeg veit ikke om jeg skal kalle det fult enda. Tok et par prøver til og det virker fortsatt partial, men veldig nære fult :D

Fordi tempen sank idag [emoji14]
84623ed5e0c18f0505a161976086e7e9.jpg

Woho, da har ikke kropper missforstått [emoji14]

Jeg tok også solvipecten fatt igjen denne pp. Og allerede har utfloden økt i mengde [emoji14]
Håper jeg får se litt slim også [emoji14]
 
CD 10 allerede ja! Dagene flyr... Bra kroppen ser ut til å være i rute, håper på EL snart. :)

Hvilken CD bruker EL å være på?
 
Back
Topp