Skvirevippens første ❤

Cd6 pp6

Mikroskopet:
126638caa7adad0fa29ded3e99f68123.jpg
fe4dc8460ef034e8caa1cc690a2a7cc3.jpg

Partial legger ved begge da det ser mer krystallisert ut uten grønt lys.
Veit ikke om det er partial nå pga økt mengde østrogen, eller noe jeg har spist...
Spennende å se i morgen :)

9391ffb2311af12652560970e86ffcba.jpg

Tempen er normal og fin og. Tempa en time før, men jeg måtte sprette opp av senga, tempa igjen til vanlig tid, og fikk ca samme temp :)
 
Husker dere at jeg fortalte det kom ei hinne/vev ut av meg etter operasjonen? Leste i går om noe som heter 'decidual cast', det skjer i 5% av alle ekstrauterine svangerskap. Det skjer fordi progesteronet ikke dropper, så slimhinna fortsetter å vokse, når progesteronet først dropper så klarer ikke kroppen å bryte ned hele hinna til celler, slik som skjer ved en normal mensturasjon, men noen ganger kan hinna komme ut HEL.. som en avstøpning av livmora innvendig.. holy crap ass. Men hos meg var mesteparten av hinna brutt ned så kom bare en liten del...

Google det om dere vil, men det er syke bilder.. synes slikt er veldig facinerende :eek:
 
Det er sikkert exu-morkaken [emoji23][emoji23]
 
Det er sikkert exu-morkaken [emoji23][emoji23]
Kan kalle det noe sånn.. herregud, trodde de hadde vrengt halve eggledere og det var den som kom [emoji28]

Noe så ekkelt vettu. Slimhinna vokser jo fordi livmora liksom skal strekke seg, men så gjør den ikke det, bare slimhinna som vokser :s
 
Kan kalle det noe sånn.. herregud, trodde de hadde vrengt halve eggledere og det var den som kom [emoji28]

Noe så ekkelt vettu. Slimhinna vokser jo fordi livmora liksom skal strekke seg, men så gjør den ikke det, bare slimhinna som vokser :s
Eww [emoji23] høres rett og slett nasty ut! Tør ikke Google, da får jeg bare se bilder.
 
Kan kalle det noe sånn.. herregud, trodde de hadde vrengt halve eggledere og det var den som kom [emoji28]

Noe så ekkelt vettu. Slimhinna vokser jo fordi livmora liksom skal strekke seg, men så gjør den ikke det, bare slimhinna som vokser :s
Eww [emoji23] høres rett og slett nasty ut! Tør ikke Google, da får jeg bare se bilder.

En del av meg er nysgjerrig og vil google, en annen del av meg vet jeg blir uvel av å se på og sikkert angre etterpå. Hmm... Etter en kunstpause, kom jeg frem til at det man ikke vet, har man ikke vondt av! :hilarious:
 
Cd7 pp6

Mikroskopet
e6670ad3ae10813e551b4cdd3cf45586.jpg

Partial. Idag igjen.. også må jeg finne en måte å overføre spyttet til plata, for det blir slik som nå ganske ofte, krystallene legger seg i kanten og de blir vanskelige å se. Egentlig trengs bare en dråpe i midten [emoji14]

Ellers våkna jeg faktisk ikke til tempeklokka i natt.. men treningsklokka kl 5 våkna jeg til [emoji30]
Men jaggu var ikke tempen lav og fin, og jeg kjente dagen kom til å bli bra. Hatt en superfin dag på jobb, gikk i ett, men da fikk dagen også fort. Jo fortere frem til el nå, jo bedre :D
6 dager igjen :D
 
Pippet til å samle spytt med? [emoji197] jeg liker mikroskopet ditt altså!
 
Ja tenkte på det. Men så blir det alltid litt styr med å få den rein. Men tenker å bare bruke baksiden av tannbørsten eller noe [emoji14]

Det var lurt, eller et spatel eller noe sånt?
Btw, leste det om hinnen nå. Du er jævlig god på Google altså [emoji23] creds til deg! Kan sikkert mer enn fastlegen min [emoji85]
 
Det var lurt, eller et spatel eller noe sånt?
Btw, leste det om hinnen nå. Du er jævlig god på Google altså [emoji23] creds til deg! Kan sikkert mer enn fastlegen min [emoji85]
Haha, jeg er faktisk god på Google [emoji14] lite jeg ikke finner svaret på. Elsker teori og prøvinga ble liksom litt "læren om kroppen" for meg. Men nå er det nok, nå vil jeg lære om barnets utvikling i magen [emoji14]
 
Haha, jeg er faktisk god på Google [emoji14] lite jeg ikke finner svaret på. Elsker teori og prøvinga ble liksom litt "læren om kroppen" for meg. Men nå er det nok, nå vil jeg lære om barnets utvikling i magen [emoji14]
Ja det vil jeg også!
 
Back
Topp