Skvirevippens første ❤

Koselig at dere snakker om navn :) Blir på en måte noe spesielt når man har navnene klare!
 
Jeg ønsket Theodor.. og gubben hadde sagt ja [emoji87] i dag i bilen så så han "nehei, Det skulle ihvertfall ikke hans barn hete" .. knust [emoji55] han hadde jo sagt ja!! Jeg elsker det navnet
 
Jeg ønsket Theodor.. og gubben hadde sagt ja [emoji87] i dag i bilen så så han "nehei, Det skulle ihvertfall ikke hans barn hete" .. knust [emoji55] han hadde jo sagt ja!! Jeg elsker det navnet
Ja, det er så fint :D
Mannen her synes "Theodor" var for langt så sa jeg at vi kan jo bare bruke "Theo". Da var det greit [emoji14]

Bare si Theodor nok, så vokser det nok på han [emoji14]
 
6+0 [emoji173]

3197daac38ebd156a82e37f8e356425b.jpg


Tiden går så sykt sakte. Synes det er evigheter siden jeg var på middag hos mamma og måtte juge meg unna både kaffe og Pepsi max, men så er det bare to uker siden??
Men den siste uka siden den brune utfloden har bare vært en tåke... husker knapt noe fra helga som var.

Nå i helga skal vi ha babyshower for søstern. Det blir så rart og være utelukkende glad. Missforstå meg rett. Jeg elsker henne, og jeg er så glad for henne og gleder meg til å bli tante. Men alt dette som skjedde meg exu og prøvingen som tok tid så ble jeg veldig sjalu og sår. Så nå gleder jeg meg til å kunne være glad [emoji14]
 
Gratulerer med den lille erten i magen:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
Nå skal alt gå på skinner fremover:)

Er så glad på dine vegne. Nå skal HCG bare fortsette å stige. Og magen skal vokse og vokse :D :D :D
HURRA:wav:wav
 
Gratulerer med å ha rundet 6 uker! Jeg er to dager etter deg i løypa, koselig å følge ukesoppdateringene dine :)
 
Gratulerer med den lille erten i magen[emoji813]red[emoji813]red[emoji813]red[emoji813]red
Nå skal alt gå på skinner fremover:)

Er så glad på dine vegne. Nå skal HCG bare fortsette å stige. Og magen skal vokse og vokse :D :D :D
HURRA:wav:wav
Har savna deg spireliten [emoji7]
Gratulerer med å ha rundet 6 uker! Jeg er to dager etter deg i løypa, koselig å følge ukesoppdateringene dine :)
Takktakk. Det føles fantastisk! Så litt mer brun utflod idag da.. Men masse symptomer og ingen smerter så stresser ikke over det egentlig :)
 
Fin mage! Har også vært sånn i starten begge gangene. Mammatights :Heartred
 
Hehe, min mage er alltid oppblåst for tiden [emoji12] må fokusere på å holde den inne hele veien så ingen legger merke til det [emoji12]
 
Hehe, min mage er alltid oppblåst for tiden [emoji12] må fokusere på å holde den inne hele veien så ingen legger merke til det [emoji12]
Mine er helt ok om morgenen, men eser ut i løpet av dagen [emoji85] orker ikke holde den inne heller, blir så kvalm [emoji14]
Men du ser jo kjempebra ut da[emoji173]️
Joda, men ikke like kult å se sånn ut når folk veit babyen er 0,5 cm [emoji14]
 
6+1

Så kvalm. Og så skallebank. Holdt på å gå å finne meg en paracet, men leste litt om det på nettet, og selvom det er førstevalg av smertestillende til gravide, så er det ikke anbefalt om du takler smertene. http://forskning.no/medisiner/2013/10/fosteret-kan-skades-av-paracetamol
Så i allefall frem til uke 12 skal jeg prøve å unngå paracet.

Må ta en prat med sjefen idag om det er greit at jeg fungerer på et gir, hjelper til der det trengs og tar kundene mine, men gjør ikke noe ekstra, eller om jeg skal snakke med legen og få en 50%sykemelding eller noe.
Har lite lyst til å bli sykemeldt, men når det svir i alle ledd og alle bevegelser gjør at magen koker,så..

Men missforstå meg rett, jeg tar kvalmen over ingen kvalme any time :) elsker å vite at det er fordi jeg er gravid [emoji173]
 
Så fin mage du har fått, selv om den er oppblåst ;)
Jeg hadde større mage på kveldene i uke 9 enn i uke 12. Fra uke 11, ble jeg mindre oppblåst. Nå har jeg snart tatt igjen magestørrelsen fra uke 9 igjen.
Vet ikke om du har kjøpt mammabukse, men anbefaler det virkelig, hjelper på når man er både oppblåst og kvalm. :)
Og jeg hadde også kvalme og hodepine mye i begynnelsen, men bedret seg fra slutten av uke 12. Jeg "nøt" også å være sånn passe dårlig, heller det enn ikke å kjenne noe. Jeg synes ikke Paracet funker så bra på hodepine, men holder meg uansett unna alle de pillene jeg kan.
Kan hende det hjelper med litt sykemelding på hodepine og kvalme om du kan ta det mer med ro, og ofte er man jo i bedre form igjen fra andre trimester :)
 
Så fin mage du har fått, selv om den er oppblåst ;)
Jeg hadde større mage på kveldene i uke 9 enn i uke 12. Fra uke 11, ble jeg mindre oppblåst. Nå har jeg snart tatt igjen magestørrelsen fra uke 9 igjen.
Vet ikke om du har kjøpt mammabukse, men anbefaler det virkelig, hjelper på når man er både oppblåst og kvalm. :)
Og jeg hadde også kvalme og hodepine mye i begynnelsen, men bedret seg fra slutten av uke 12. Jeg "nøt" også å være sånn passe dårlig, heller det enn ikke å kjenne noe. Jeg synes ikke Paracet funker så bra på hodepine, men holder meg uansett unna alle de pillene jeg kan.
Kan hende det hjelper med litt sykemelding på hodepine og kvalme om du kan ta det mer med ro, og ofte er man jo i bedre form igjen fra andre trimester :)
Takk for masse råd. Ja mammabuksene er allerede tatt i bruk [emoji14]
Prata litt med sjefen nå og laga en liten plan :) bunner egentlig i at jeg må kjenne på det selv og ikke presse meg, for nå handler det ikke bare om min kropp, jeg driver jeg jo å lager en ny liten kropp :)
Og om jeg begynner å kaste opp sa hun at det er greit å ta det med ro hjemme og bare tenke på meg selv og bønna :)
 
Back
Topp