Skravlingstråd :)

Jøss lite action her
Håper alle har der bra, reformkrav bare inaktive eller flytta til en annen gruppe tro?
 
Mindre og mindre som skjer her inne. Hvordan går det med dere?
 
Hehe ja lite aktivitet gitt. Kan ikkje skryte av min deltagelse her inne da. Finne aldrig tida til å skrive. men No e snuppa snart 14 mnd og her går det strålende☺ utvikla seg som bare d, ete endelig normalt etter å ha nekta å etr i sine første 8-9 mnd. Søvn e så som så med men søve stort sett bra både dag og natt. Aktiv og ei veldig blid og fornøgd jente. Eg har vore veldig heldig med ho det also med deg da?
 
Hehe ja lite aktivitet gitt. Kan ikkje skryte av min deltagelse her inne da. Finne aldrig tida til å skrive. men No e snuppa snart 14 mnd og her går det strålende☺ utvikla seg som bare d, ete endelig normalt etter å ha nekta å etr i sine første 8-9 mnd. Søvn e så som så med men søve stort sett bra både dag og natt. Aktiv og ei veldig blid og fornøgd jente. Eg har vore veldig heldig med ho det also med deg da?
Jeg har liksom vært mest på mars forumet og glemmer det her :)
Så fint at det går så fint med spising og soving. Alltid kjekt med blide og fornøyde barn :)
Her begynte han å gå for litt over en uke siden. Han sover på eget rom endelig og i egen seng etter å ha samsovet med oss veldig lenge. Han er stort sett fornøyd, men blir også veldig fort utholdmodig. No har vi begynt å leke litt mer aktivt ute :) gress er grusomt :p
 
Mi har gått i 3-4 mnd allerede så full rulle.. Ekje så enkelt å gå ute på grase men må vel lærast det og no når sommaren kjeme☺
 
Mi har gått i 3-4 mnd allerede så full rulle.. Ekje så enkelt å gå ute på grase men må vel lærast det og no når sommaren kjeme☺
Blitt veldig flink å gå da? :) min hater gress :) kjekt med varmere vær :)
 
Ja ho springe hels så ho e kjempe flink å Røyse seg å gå/springe synst ho kan roe litt ned til tider. Men kjekt å sjå utviklinga No☺
 
Ja de kan roe seg litt ja :) men er jo kjekt og :)
 
Syns det er trist hvor dødt det har blitt her
 
Hallo :) noen her?
 
E No innm her e kjikka i ny å ne :) men rekke aldrig å skrive inn nåke :p full fart dagen lang :) No sitte eg ved siden av senga til gullet og holder ho i handa å håpa ho snart sovna igjenn, handa mi søve :p er på tur så ho søv i reise seng og ingen sprinkla å stikke handa gjennom så en kan sitte "normalt" :p andre små som har vokna og helde mor våken? :)
 
Jeg er her å :p Men ikke like mye innom lengre, februar har jo litt stille ;) Hvordan er det med dere?
Veldig stille.. Jeg er på forumet hver dag, men sjeldent her.
 
E No innm her e kjikka i ny å ne :) men rekke aldrig å skrive inn nåke :p full fart dagen lang :) No sitte eg ved siden av senga til gullet og holder ho i handa å håpa ho snart sovna igjenn, handa mi søve :p er på tur så ho søv i reise seng og ingen sprinkla å stikke handa gjennom så en kan sitte "normalt" :p andre små som har vokna og helde mor våken? :)
Her er pappaen mest innom om natten :p han våkner raskest og tidligere var det son. Pappa inn, sovne raskt igjen, mamma inn våken en evighet.. Som gravid igjen er det godt med litt ekstra søvn :p
 
Back
Topp