Skravlingstråd :)

Snø og glatt is er det også :O Føler meg som en pingvin her jeg vagger forsiktig av gårde :p

Tenkte det var greit å ta dette etter jul - sist gikk vi 11 dager over tiden, i påvente av storebrors ankomst, så å vaske og re klart tror jeg vi venter litt til med. :)
Vi tenkte å handle en del på nyttårssalget. Har det meste av de store tingene, men mangler tøy og småplukk. Må huske å somle meg til å hente gratispakkene og snart..

Halloen jenter. Er det noen som har hatt urinveisinfeksjon. Måtte dere ta antibiotika eller No.

God morgen alle sammen! :D Våken mens det fortsatt er mørkt ute for første gang siden jeg blei gravid! Hurra! Håper dere får en fin dag! :)

God morgen alle sammen! :D Våken mens det fortsatt er mørkt ute for første gang siden jeg blei gravid! Hurra! Håper dere får en fin dag! :)

God morgen :) Jeg har vært hos legen på kontroll i dag, og tatt blodprøve for antistoffer siden jeg er rhesus negativ :( Det meste var greit, men legen syntes symfysemålet var litt lavt, så jm skal måle det på nytt på timen der på tirsdag, og hvis det fortsatt er litt lavt er det mulig at det blir ekstra kontroll :/

God morgen jenter :D Har akkurat kjørt vesla i bhg. Vi stod opp kl 7, tente masse lys og i peisen og satt oss under teppet i sofaen og så på barnetv, såå koselig når det er bekkmørkt ute :D Nå er det kaffe og bok som står på planen :) Uvant og være hjemme på en torsdag :P

God morgen :) Jeg har vært hos legen på kontroll i dag, og tatt blodprøve for antistoffer siden jeg er rhesus negativ :( Det meste var greit, men legen syntes symfysemålet var litt lavt, så jm skal måle det på nytt på timen der på tirsdag, og hvis det fortsatt er litt lavt er det mulig at det blir ekstra kontroll :/

Jeg er også rhesus negativ :D

God formiddag ? :P mannen har glemt at jeg har bursdag i dag .. så jeg å guttungen gikk til sentrum ( jeg litt småsur :P ) og kjøpte frokost på bakeri så unna jeg meg en pysj bukse og ullsokker siden det var 30 % på cubus i dag :D åsså har jeg kjøpt unna noen julepresanger ;) dere Gjør i dag? ;)

God formiddag ? :P mannen har glemt at jeg har bursdag i dag .. så jeg å guttungen gikk til sentrum ( jeg litt småsur :P ) og kjøpte frokost på bakeri så unna jeg meg en pysj bukse og ullsokker siden det var 30 % på cubus i dag :D åsså har jeg kjøpt unna noen julepresanger ;) dere Gjør i dag? ;)
Gratulerer så masse med dagen :) Dust som glemte deg :o

God formiddag ? :p mannen har glemt at jeg har bursdag i dag .. så jeg å guttungen gikk til sentrum ( jeg litt småsur :p ) og kjøpte frokost på bakeri så unna jeg meg en pysj bukse og ullsokker siden det var 30 % på cubus i dag :D åsså har jeg kjøpt unna noen julepresanger ;) dere Gjør i dag? ;)
Gratulerer med dagen! Får håpe at mannen bare planlegger en stor overraskelse i ettermiddag ;)

Her skal julegaver pakkes og sendes i dag, koselig jobb.

Åh, den siste uka har jeg vært så utrolig SULTEN! Våknet og ønsket meg ribbe til frokost.. Det ble knekkebrød med makrell i tomat og en gulrot, men jeg er fortsatt sykt kjøtthungrig (og jeg som nesten ikke liker kjøtt en gang). Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, kan liksom ikke steke meg ei ribbe heller :D

Tusen takk :D men han hadde nok glemt det fikk en sjokolade og en cola da i presang .. hehe :P hvorfor ikke steike deg en ribbe ?? ; )

Tusen takk :D men han hadde nok glemt det fikk en sjokolade og en cola da i presang .. hehe :p hvorfor ikke steike deg en ribbe ?? ; )
Hahaha! Akkurat det du ønsket deg?

Hadde jeg hatt ribbe eller et annet stort kjøttstykke med masse fett i huset hadde jeg nok gjort det, haha. Har hatt dårlig matlyst stort sett hele svangerskapet, men nå tror jeg vekta kommer til å hoppe i været :O

Den følelsen når man har SÅ lyst på bolle med glasur, men ikke får kjøpt det! Snufs! :p

Back
Topp