LilleNinja
Flørter med forumet
Det blåser godt her 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her og!Det blåser godt her![]()
Vi tenkte å handle en del på nyttårssalget. Har det meste av de store tingene, men mangler tøy og småplukk. Må huske å somle meg til å hente gratispakkene og snart..Tenkte det var greit å ta dette etter jul - sist gikk vi 11 dager over tiden, i påvente av storebrors ankomst, så å vaske og re klart tror jeg vi venter litt til med.![]()
God morgenJeg har vært hos legen på kontroll i dag, og tatt blodprøve for antistoffer siden jeg er rhesus negativ
Det meste var greit, men legen syntes symfysemålet var litt lavt, så jm skal måle det på nytt på timen der på tirsdag, og hvis det fortsatt er litt lavt er det mulig at det blir ekstra kontroll :/
Godt jeg ikke er aleneJeg er også rhesus negativ![]()
Gratulerer så masse med dagenGod formiddag ?mannen har glemt at jeg har bursdag i dag .. så jeg å guttungen gikk til sentrum ( jeg litt småsur
) og kjøpte frokost på bakeri så unna jeg meg en pysj bukse og ullsokker siden det var 30 % på cubus i dag
åsså har jeg kjøpt unna noen julepresanger
dere Gjør i dag?
![]()
Gratulerer med dagen! Får håpe at mannen bare planlegger en stor overraskelse i ettermiddagGod formiddag ?mannen har glemt at jeg har bursdag i dag .. så jeg å guttungen gikk til sentrum ( jeg litt småsur
) og kjøpte frokost på bakeri så unna jeg meg en pysj bukse og ullsokker siden det var 30 % på cubus i dag
åsså har jeg kjøpt unna noen julepresanger
dere Gjør i dag?
![]()
Hahaha! Akkurat det du ønsket deg?Tusen takkmen han hadde nok glemt det fikk en sjokolade og en cola da i presang .. hehe
hvorfor ikke steike deg en ribbe ?? ; )