Skravlingstråd :)

Ja. Lille hadde begge hender + navlestreng mot fjeste - sā bildene ble ikke optimale. Men helt perfekt i str, og like kjekt å se uansett. Fikk bekreftet at det er jente!:) så verdt pengene likevel :D

Ååh så bra :D Det er så fantastisk og se de på ul :D Hvor stor var snuppa da? :)

God morgen! Hva er dagens planer?
Var på kino med guttungen på 3 år og så karsten og petra på den store kinodagen her ;) nå lager mannen pita med kylling og salat og jeg kjenner jeg begynner og få halsbettenelse ... ''dumme'' mannen som har klart og smitte meg :P ( han ble netopp frisk) håper bare ikke guttungen blir smitta :)

Vi har vært å handlet nye stoler til stuen. Finn.no er genial :-D nå mangler vi bare å skifte ut bordet. Mannen har alltid hatt lyst på en "konjakk-krok" :-P

Vedlegg

• 1414862179901.jpg
    1414862179901.jpg
    53,4 KB · Visninger: 16
Vi har vært å handlet nye stoler til stuen. Finn.no er genial :-D nå mangler vi bare å skifte ut bordet. Mannen har alltid hatt lyst på en "konjakk-krok" :-P
Kjempeflott stol! Sikkert perfekt til å sitte i sammen med babyen:) Finn.no er virkelig en skattekiste!

Ja, om jeg er så heldig at den er ledig :-P må vel sloss med mann og katter om den. Hahah.

Litt syting i kveld... skulle bare være med sambo "en liten og rask" tur på kontoret... sitter her nå, etter 2 timer med lite dekning, mens han jobber :-P memo to self: ta med egen bil neste gang så jeg kan kjøre hjem når jeg vil. eller husk å lufte meg selv.

Litt syting i kveld... skulle bare være med sambo "en liten og rask" tur på kontoret... sitter her nå, etter 2 timer med lite dekning, mens han jobber :-P memo to self: ta med egen bil neste gang så jeg kan kjøre hjem når jeg vil. eller husk å lufte meg selv.
Så kjedelig! Kan ikke du ta bilen og kjøre hjem, så får han ringe når han vil bli hentet?

Hahahahahah. Nå sitter jeg bare å ler! :-D

Hahah. Det har jeg faktisk ikke tenkt på :rolleyes: hahahahahha! Det var ikke en dum ide nei! :D
Man kan ikke tenke på alt;) Å være frustrert over manglende nettdekning krever mye tankevirksomhet :P

Back
Topp