Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Privat ul og ikeaGod morgen! Vi skal på barnas hus og kikke! Middag ute og kino i kveldHva med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Privat ul og ikeaGod morgen! Vi skal på barnas hus og kikke! Middag ute og kino i kveldHva med deg?
Under 2 timer igjen til ulÅh stemmer! Wihuu![]()
Ja. Lille hadde begge hender + navlestreng mot fjeste - sā bildene ble ikke optimale. Men helt perfekt i str, og like kjekt å se uansett. Fikk bekreftet at det er jente!Vært på ul nå?![]()
Ja. Lille hadde begge hender + navlestreng mot fjeste - sā bildene ble ikke optimale. Men helt perfekt i str, og like kjekt å se uansett. Fikk bekreftet at det er jente!så verdt pengene likevel
![]()
20 cm fra hode til rumpe!Ååh så braDet er så fantastisk og se de på ul
Hvor stor var snuppa da?
![]()
Var på kino med guttungen på 3 år og så karsten og petra på den store kinodagen herGod morgen! Hva er dagens planer?
Kjempeflott stol! Sikkert perfekt til å sitte i sammen med babyenVi har vært å handlet nye stoler til stuen. Finn.no er genial :-D nå mangler vi bare å skifte ut bordet. Mannen har alltid hatt lyst på en "konjakk-krok"![]()
Det gjør jeg og! Er farlig godt!!Åh! Elsker kaffe mocca![]()
jaaDet gjør jeg og! Er farlig godt!!veldig glad i kakao også da
![]()
Så kjedelig! Kan ikke du ta bilen og kjøre hjem, så får han ringe når han vil bli hentet?Litt syting i kveld... skulle bare være med sambo "en liten og rask" tur på kontoret... sitter her nå, etter 2 timer med lite dekning, mens han jobbermemo to self: ta med egen bil neste gang så jeg kan kjøre hjem når jeg vil. eller husk å lufte meg selv.
Så kjedelig! Kan ikke du ta bilen og kjøre hjem, så får han ringe når han vil bli hentet?
Man kan ikke tenke på altHahah. Det har jeg faktisk ikke tenkt påhahahahahha! Det var ikke en dum ide nei!
![]()