Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Ja, det blir en utfordringDen første uka ja men så er man gravid og ikke mye mat man liker og kan ikke velge![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det blir en utfordringDen første uka ja men så er man gravid og ikke mye mat man liker og kan ikke velge![]()
Her det sånn endaJa, det blir en utfordringer heldigvis tilbake til normale lyster, og får i meg alt av mat etter uke 12. Frem til det var det mye utfordringer
![]()
Bruker bare tørt papir jegHelt svart i toppen...
Uff stakkar deg!!!Her det sånn enda![]()
Tror jeg har akkurat samme lykter!Helt svart i toppen...
Skal ikke klage på rolige vakter.. Men guuud... Kjeder vettet av meg inne på legevakta... Det spilles spill på mobil til den store gullmedalje![]()
Trodde nesten ikke det skjedde at det var rolige vakter der! Alltid kaos når jeg har vært der!![]()
Første gang jeg har opplevd det. Vært lite prøvetaking, skikkelig overraska.Men det er greit, slipper å være så sliten når jeg skal kjøre hjem
![]()
Regner med at du kan gjøre det samme som med peisdøra; ta litt aske på avispapir å gni det på glasset. Evt tørk over med rent papir etterpå!Noen som har fjernet sot fra lyslanterne før? Hva funker best..?
HahaVisst gravide kan ha "økedøgn" så har jeg det sånn idag. Har lyst på ALT!!![]()
Bruker bare tørt papir jegmen nå tar jeg det med en gang så det sutter ikke fast
Så bra jeg kunne hjelpeFungerte helt supert :-D takker og bukker! Er ikke helt ferdig utdannet husmor enda men det nærmer seg![]()