Skravlingstråd :)

Ja, det blir en utfordring:p er heldigvis tilbake til normale lyster, og får i meg alt av mat etter uke 12. Frem til det var det mye utfordringer :p
Her det sånn enda :(

Noen som har fjernet sot fra lyslanterne før? Hva funker best..?

Helt svart i toppen...

Vedlegg

• 1414434450660.jpg
    1414434450660.jpg
    48,1 KB · Visninger: 22
Takk for tips. Tenkte jeg skulle finne fremgangsmåte før jeg begynte å skrubbe, så er noen dager gammelt :-P heheh. Jaja, får prøve når jeg har slokket lyset. ;-)

Skal ikke klage på rolige vakter.. Men guuud... Kjeder vettet av meg inne på legevakta... Det spilles spill på mobil til den store gullmedalje :D

Skal ikke klage på rolige vakter.. Men guuud... Kjeder vettet av meg inne på legevakta... Det spilles spill på mobil til den store gullmedalje :D

Trodde nesten ikke det skjedde at det var rolige vakter der! Alltid kaos når jeg har vært der! :)

Trodde nesten ikke det skjedde at det var rolige vakter der! Alltid kaos når jeg har vært der! :)

Første gang jeg har opplevd det. Vært lite prøvetaking, skikkelig overraska. :) Men det er greit, slipper å være så sliten når jeg skal kjøre hjem :)

Første gang jeg har opplevd det. Vært lite prøvetaking, skikkelig overraska. :) Men det er greit, slipper å være så sliten når jeg skal kjøre hjem :)

Må være en første gang for alt :) Det er i alle fall bra, ikke bra å kjøre når en er sliten og stuptrøtt! God vakt videre :)

Visst gravide kan ha "økedøgn" så har jeg det sånn idag. Har lyst på ALT!! :p
Haha :p Noen dager er jet mer sulten og! Men vet aldri hva jeg vil ha :p

Bruker bare tørt papir jeg :p men nå tar jeg det med en gang så det sutter ikke fast

Fungerte helt supert :-D takker og bukker! Er ikke helt ferdig utdannet husmor enda men det nærmer seg :-P

Fungerte helt supert :-D takker og bukker! Er ikke helt ferdig utdannet husmor enda men det nærmer seg :p
Så bra jeg kunne hjelpe :D Det enkle er ofte det beste :p

Ikke så mye skravling her i kveld ser det ut til... fint at noen får sove :-P ligger å venter på at jeg skal stå opp igjen.. får besøk av utbygger i morgen som skal se på badet vårt. Flyttet i nytt hus og flisearbeidet er dårlig urført, så nå vil vi at de skal rive badet å bygge nytt... hadde vært greit å ha alt på stell når snuppa kommer.

Back
Topp