Skravlingstråd :)

Legetimen gikk bra. Hun sa det hørtes ut som bekkenløsning (på henvisning til fysio stod det "begynnende bekkenløsning?". Sykmeldt 100% ut uka, ny time på mandag for å se hvor mye sykmeldt jeg skal være etter det :) Lettet! Godt å få et navn på ryggvondten, og å slippe å grue meg til jobb! Snakket litt med sjefen, og sa at jeg hadde dårlig samvittighet, men hun sa at jeg ikke skulle tenke på det engang! :) Vi skal snakke litt om hvordan vi kan gjøre det for å få meg delvis tilbake i jobb hvertfall :)
Godt når det ordner seg :)

Jaja, nå er det vist min tur til å være våken om natta. Etter å ha ligget våken i over en time inneklemt mellom to unger, har jeg nå tatt en tur ut av senga. Får heller sove mer senere på dagen. Hvordan har dere det med søvn for tiden? Jeg er som regel veldig trøtt, men merker noen ganger at det likevel er vanskelig å få til å sove en del ganger.

Dere som lengter etter julebrusen: i Grimstad har den kommet i butikk allerede! Lese det nettopp på nyhetene. :) For oss som ikke befinner oss i nærheten av Grimstad så må vi nok regne med å vente til midten av oktober.

Jaja, nå er det vist min tur til å være våken om natta. Etter å ha ligget våken i over en time inneklemt mellom to unger, har jeg nå tatt en tur ut av senga. Får heller sove mer senere på dagen. Hvordan har dere det med søvn for tiden? Jeg er som regel veldig trøtt, men merker noen ganger at det likevel er vanskelig å få til å sove en del ganger.
Har selv vært våken en times tid nå, dårlig med søvn om dagen! La meg 00:30 igår, men er lys våken nå. Sliter med tett nese og mye romstering i magen, sistnevnte er i grunn bare koselig, men nattesøvnen uteblir.. :rolleyes:

Sovnet kjempetidlig i går, men har vært våken i litt over en time nå.. Vondt i ryggen av å ligge også atm, så moter meg opp til å forsøke sofaen i stedet :)

Jeg sover veeeldig godt når jeg sover, men våkner fortsatt minst en gang om natta for å gå på do, og jeg våkner ofte pga. smerter i mage eller bekken. Synes aldri jeg får nok søvn :D

Seconded, timian :) Men jeg hviler bekkenet best når jeg ligger, så det blir "bare" vondt i liggende stilling når jeg har lugget lenge :)

Spent på dagen i dag :) Skal ha en liten samtale med sjefen, om hvordan vi skal gjøre det på jobb fra neste uke, for at jeg skal komme meg litt tilbake :)

Kommer denne trøttheten bare til å vedvare, tro? Dette er jo liksom "den milde midten".

Brystene er ømme igjen nå, og her om dagen oppdaget jeg noe som minte mistenkelig mye om... melk? o_O

Fint om du kan jobbe litt da, LilleNinja, da går ventetiden mye raskere!

Brystene er ømme iblant her også :p Kan være råmelk (tror jeg det het)?

Håper på det ja :) Håper på kortere vakter, så sa legen det hadde vært bra hvis jeg hadde fått fri på fredagene for å dra på vanngym for gravide :) Kjenner at jeg trengte denne uka med full pause, for skal ikke mye til før ryggen begynner å verke!

Ømme bryst, stuptrøtt og morgenkvalm! ENNÅ!! :-D hjelp. 50% sm nå, men jammen er det vanskelig å jonglere nesten 100% arbeidsoppgaver på halve tiden. Kan styre arbeidstiden selv stort sett, bortsett fra noen faste møter.

Kommer denne trøttheten bare til å vedvare, tro? Dette er jo liksom "den milde midten".

Brystene er ømme igjen nå, og her om dagen oppdaget jeg noe som minte mistenkelig mye om... melk? o_O

:) Trøtthet er da rimelig mildt... Den milde midten er aldri helt fri for ting, det er alltid noe når man er gravid.

flere som sniker inne på prøvere-forumet ennå? :-p Veldig spennende der inne synes jeg. :-D

:) Trøtthet er da rimelig mildt... Den milde midten er aldri helt fri for ting, det er alltid noe når man er gravid.
Hehe, joda, det er jo det. Men jeg trodde at utmattelse var et første trimester-problem. Skal ikke klage altså, trøtthet er jo virkelig noe det er enkelt å gjøre noe med, spesielt for meg som ikke har barn fra før å ta vare på.

Jeg også har fått "melk", er kanskje råmelk? Noe er det hvertfall, noe som ikke har vært der før ;) de er også veldig ømme og stikkende.. Har hørt man bør herde brystvortene.. Hørt om det? Og evt hva gjør man...? o_O

Jeg også har fått "melk", er kanskje råmelk? Noe er det hvertfall, noe som ikke har vært der før ;) de er også veldig ømme og stikkende.. Har hørt man bør herde brystvortene.. Hørt om det? Og evt hva gjør man...? o_O
Det med herding tror jeg ikke du trenger å tenke så mye på, bare la brystvortene være i fred du. Når babyen kommer er det derimot veldig viktig at du passer grundig på at den får riktig tak og har riktig sugeteknikk. Det må du spørre om på sykehuset, og min erfaring er at de er god på å veilede om det. Man er uansett litt sår de første ukene, men om babyen tar riktig blir det ikke skikkelige sår på tuppen, og da vil det kun være de første sugetakene ved ammingen som er litt vonde. Etter et par uker merker man vanligvis ikke smerte når man legger babyen til.

Back
Topp