Skravlingstråd :)

Dagen i går gikk helt fint, tross det harde starten. Men da kvelden nærmet seg, så var guttungen plutselig blitt forferdelig varm og slapp..... Klarte få i han noe middag, men fint lite. Begynte å hoste gjorde han også. Da vi la han, hadde han feber. I natt han har sovet fint lite, har hostet litt og da våkner han og griner for det er vondt å hoste. Og når han ikke hoster, så sliter han med å puste for da blir han tett i brystet.... Han stod opp i dag, og var glovarm hele ungen..
Så jeg tok med meg eldste jenta til barnehagen, og reiste på jobb selv. Så fikk mannen æren av å være hjemme med sykt barn i dag.

Dagen i går gikk helt fint, tross det harde starten. Men da kvelden nærmet seg, så var guttungen plutselig blitt forferdelig varm og slapp..... Klarte få i han noe middag, men fint lite. Begynte å hoste gjorde han også. Da vi la han, hadde han feber. I natt han har sovet fint lite, har hostet litt og da våkner han og griner for det er vondt å hoste. Og når han ikke hoster, så sliter han med å puste for da blir han tett i brystet.... Han stod opp i dag, og var glovarm hele ungen..
Så jeg tok med meg eldste jenta til barnehagen, og reiste på jobb selv. Så fikk mannen æren av å være hjemme med sykt barn i dag.
Huff daaa...
Husket du å ta med deg nøklene hans? :D

Huff daaa...
Husket du å ta med deg nøklene hans? :D

Hehe, nei de hadde han gjemt :) Men jeg fikk i det minste mine egne :) Han har fortsatt dårlig samvittighet for gårsdagen :) Han ringte jo i går mens vi var på jobb, og lurte på hvordan han kunne gjøre det godt igjen. Har ikke sett noenting til noen unnskyldning, blir nok ikke noe heller. Spesielt ikke nå når minstemann er syk.. Hadde håpet vi kunne ta turen til Potetfestivalen i morgen, og se på Gråtass-parade, men spørs hvordan formen hans er. Er jo han som liker Gråtass....

Hvordan gikk det på oul ja, håperpå:) ?

Jeg sitter i labkø hos legen, har tatt pusteprøve i forbindelse med astmaen, så skal jeg snakke med henne om ryggen som har blitt så veldig vond :( Spent på om det er bekkenløsning eller hva..

I dag føler jeg for å klage litt på svigermor :mad:
De var hos oss og spiste middag i går, og av en eller annen grunn syntes hun visst det var passende å fortelle om at tanta til mannen min hadde spontanabortert i sommer da hun var akkurat like langt på vei som meg.. selvfølgelig ispedd litt moralisering om hva som skjer når man spiser for lite og jobber for mye (historien kom etter spørsmål om hvor mye jeg hadde lagt på meg, og hvor mye sykemeldt jeg er nå). Da var den dagen ødelagt for min del, jeg greide ikke slutte å gråte.

I dag skulle hun tydeligvis "gjøre opp for det", så med bursdagshilsenen på Facebookveggen min postet hun noe slikt som "gleder oss sammen med dere i denne spennende tiden", illustrert med en baby-smiley... Vi har ikke offentliggjort det på Facebook! Ghaaaahhh!!!

De var hos oss og spiste middag i går, og av en eller annen grunn syntes hun visst det var passende å fortelle om at tanta til mannen min hadde spontanabortert i sommer da hun var akkurat like langt på vei som meg.. selvfølgelig ispedd litt moralisering om hva som skjer når man spiser for lite og jobber for mye (historien kom etter spørsmål om hvor mye jeg hadde lagt på meg, og hvor mye sykemeldt jeg er nå). Da var den dagen ødelagt for min del, jeg greide ikke slutte å gråte.

I dag skulle hun tydeligvis "gjøre opp for det", så med bursdagshilsenen på Facebookveggen min postet hun noe slikt som "gleder oss sammen med dere i denne spennende tiden", illustrert med en baby-smiley... Vi har ikke offentliggjort det på Facebook! Ghaaaahhh!!!
:O Er det mulig? Hvor langt på vei er du nå forresten? :)

Årh, da hadde jeg også blitt irritert altså! :(

:O Er det mulig? Hvor langt på vei er du nå forresten? :)
19 uker... litt forvirra rundt når jeg bytter uke etter OUL, men jeg er da snart halvveis!

Ser ut som mannen min har fått all den sosiale intelligensen i den familien, dessverre...

Hvordan gikk det hos legen?
Var også hos legen nå, 50% sykemeldt en stund framover, det skal bli godt..

Grr, hva er problemet hennes?! Skjønner godt at du er sinna for det, det hadde jeg vært og. Slett det ho skreiv på Facebook du, og si at det ikke skal stå noe der om det. Min svigermor har heldigvis holdt seg til "gode råd" om kosthold en sjelden gang, og bursdagshilsenen idag fikk jeg på WhatsApp! :) (men vi har jo offentliggjort det da)

Men idag er en ny dag, og siden vi begge har bursdag syns jeg vi skal prøve å fokusere på bebis i magen, god mat og kake! Hurra for oss! :D

Fantastisk.. Svigemor uten sosiale antenner, det er jo flott! Hadde blitt sint og sjokkert, går jo ikke an å si sånt:eek:
Har en selv som ikke er helt med på notene noen ganger, så du er ikke alene ;) hun kom bak meg en dag, og uten forvarsel holdt hun rundt magen min, under genseren, for å kjenne på babymagen. Det ble LITT for intimt for meg, ble helt satt ut.

Vi må nesten bare prøve å gi litt f*en, vi trenger svigers i livene våre, noen har ikke sperrer.. Vi får bare overse det som kan overses :p

Grr, hva er problemet hennes?! Skjønner godt at du er sinna for det, det hadde jeg vært og. Slett det ho skreiv på Facebook du, og si at det ikke skal stå noe der om det. Min svigermor har heldigvis holdt seg til "gode råd" om kosthold en sjelden gang, og bursdagshilsenen idag fikk jeg på WhatsApp! :) (men vi har jo offentliggjort det da)

Men idag er en ny dag, og siden vi begge har bursdag syns jeg vi skal prøve å fokusere på bebis i magen, god mat og kake! Hurra for oss! :D
Gratulerer med dagen, da! :D
Og ja, skal kooose meg med sjokoladekake, selv om mannen sier at ungen sikkert består av 50% sjokolade allerede, haha!

Var rask med å gjemme unna den bursdagshilsenen, ja. Morsomt at hun greier å gjøre alt feil, selv når hun prøver å være grei :P

Fantastisk.. Svigemor uten sosiale antenner, det er jo flott! Hadde blitt sint og sjokkert, går jo ikke an å si sånt:eek:
Har en selv som ikke er helt med på notene noen ganger, så du er ikke alene ;) hun kom bak meg en dag, og uten forvarsel holdt hun rundt magen min, under genseren, for å kjenne på babymagen. Det ble LITT for intimt for meg, ble helt satt ut.

Vi må nesten bare prøve å gi litt f*en, vi trenger svigers i livene våre, noen har ikke sperrer.. Vi får bare overse det som kan overses :p
Men i alle dager :eek:

Er litt det som er problemet, ja.. Skulle gjerne bedt henne reise og ryke, men det er jo fint å ha svigers da, og det blir jo spesielt viktig når man får barn, tenker jeg.

Legetimen gikk bra. Hun sa det hørtes ut som bekkenløsning (på henvisning til fysio stod det "begynnende bekkenløsning?". Sykmeldt 100% ut uka, ny time på mandag for å se hvor mye sykmeldt jeg skal være etter det :) Lettet! Godt å få et navn på ryggvondten, og å slippe å grue meg til jobb! Snakket litt med sjefen, og sa at jeg hadde dårlig samvittighet, men hun sa at jeg ikke skulle tenke på det engang! :) Vi skal snakke litt om hvordan vi kan gjøre det for å få meg delvis tilbake i jobb hvertfall :)

Helt fantastisk svigermor du har....
Min svigermor tørr såvidt fortelle at en ku har mistet kalven sin. Hun er redd jeg skal tro hun sammenligner meg med en ku :)
Slett det hun skrev på facebook, og ikke tenkt mer på henne på en stund.

Gratulere så mye med dagen, forresten :)

Helt fantastisk svigermor du har....
Min svigermor tørr såvidt fortelle at en ku har mistet kalven sin. Hun er redd jeg skal tro hun sammenligner meg med en ku :)
Slett det hun skrev på facebook, og ikke tenkt mer på henne på en stund.

Gratulere så mye med dagen, forresten :)
Tusen takk!

Hahaha, så søt svigermor du har, da! :D

Jeg tok svigermor for meg etterpå, og sa at jeg faktisk er redd for at noe skal gå galt hver eneste dag, og at jeg absolutt ikke vil høre sånne historier. Da begynte hun også å gråte. Sukk.. jeg orker ikke så mye drama. Kjenner at jeg trenger en pause fra henne. Moren min skal komme på besøk når jeg har termin, og jeg har fått henne til å love at hun skal fekte bort svigermor så hun ikke blir for innpåsliten den første tida :D

Back
Topp