Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
God natt alle 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Travel dag i dag. Jobb til 5, så et møte jeg skal på etter jobb, så må jeg rett fra det til en annen privat avtale.God morgen☺ er så vanskelig å komme seg opp om morningen. Men sover godt fortiden så det er herlig. Noen spes planer i dag?
Travel dag i dag. Jobb til 5, så et møte jeg skal på etter jobb, så må jeg rett fra det til en annen privat avtale.
Blir sliten i kveld ja!
Ja den er bare hyggeligHuff, ja det hørtes travelt ut. Forhåpentligvis då er den private avtalen litt hyggelige slik at du får en fin avslutning. Snart helg heldigvis☺☺
Heldig! Har ikke sett det, men han er så morsom at det kan ikke være annet enn bra!Flere som gleder seg til helgen?Fikk akkurat en sms fra mannen om at vi skal på show i kveld
Noen som har vært på det nyeste showet til Dagfinn Lyngbø? Gleder meg til date
![]()
Oi, så gøyFlere som gleder seg til helgen?Fikk akkurat en sms fra mannen om at vi skal på show i kveld
Noen som har vært på det nyeste showet til Dagfinn Lyngbø? Gleder meg til date
![]()
Så koselig at mannen er medGod helg til alle, og spesielt snille mod KineVi er på tur til mamma, første gang siden jul at gubben er med dit
Har vært hos jordmor i dag, og fikk høre hjerteslag140 nydelige slag i minuttet <3
Trening + shopping i morgen!Hei jenterbare innom for å ønske dere en riktig fin helg
har dere noen planer for helgen?
Gratulerer, så morro2 dager siden ble jeg tante til en liten gutt på 1600gram og 41cm.
Nydeligste lille pjokken jeg har sett
Søstra mi ble satt i gang pga han ikke ville legge på seg noe særlig. Alt er bra da, og ikke trengte han kuvøse mer enn første dagen![]()
![]()
Det var en kort tur - arbeider han ikke rotasjon? 14 dager ute osv?Har dere hatt en fin helg?
Vi hadde en kjekk helg, selv om far reiste offshore på fredag. Var hos svigers hele lørdag, jeg kunne slappe av hele dagen, og svigermor lekte med barnaI går var vi hos foreldrene mine, og fikk plutselig telefon fra mannen min at han var kommet i land igjen. Da han kom inn døra var barna helt i hundre!! Han hadde jo tross alt vært borte i hele 2 dager
Skulle egentlig kommet hjem i dag, men ble tidlig ferdig, og fikk komme med et helikopter i går. Veldig kjekt
![]()