Skravlingstråd :)

Litt spesielt å ikke reagere. Hørte hun deg? Sliter de selv kanskje? Vanskelig å spekulere i.

Sånn generelt så er det greitt å ha i mente at vår graviditet ikke nødvendigvis er noe som bryr andre så mye. MEN det hadde vært høflig å gratulere dda.

Forøveig noen fra svigersfamilien som ikke gratulerte her også. Sa bare :" åååååå....håper det går bra daaaa" i en litt sytete medlidende stemme.
Så spesielt å reagere sånn, er jo vanlig høflighet å si gratulerer! Ikke bare venner.

♡Overgangen feb/mars♡

Nå er det helt mørkt utenfor. Rart å tenke på at solen fortsatt var oppe på denne tiden for noen mnd siden!

Har laget et lass med lasagne og frosset ned og bakt 4 brød. Nesting or what? :)

Natta alle sammen :D

♡ Februar 2015 ♡

God natt!

Fra mobil.

God morgen :) Jeg har så lyst på hjemmelaget gomme :'(

Skriver på mobilen

Skriver på mobilen
Det har jeg sett i spann i butikkene, men har aldri fått med meg hva det er. Er det noe slags grøt?

God morgen, forresten :)

Fra mobil.

Man koker melk, rosiner, og tror det er risgryn eller noe :p De i butikkene er helt greie, men ikke noe slår farmor sin gomme! :D

Skriver på mobilen

Skriver på mobilen
Du får sette i gang å lage da vet du! :) Finnes mange ulike gommeoppskrifter. Tror det vanlige er at man varmer melk og tilsetter noe surt (for eksempel surmelk) for å skille melka slik at du får ostemasse (som blir klumper eller grynete) i myse som etterhvert blir litt karamellaktig. Vår pleier vi ikke å ha rosiner i, men har i kanelstenger under kokingen.

Er så stinn! Føler magen står som et trommeskinn (det gjør det jo også da....)! Er kjempetørst, men orker ikke drikke vann og bli mer stinn. Uggggh.

Sambo er borte ikveld/natt.
Veldig godt med en alenekveld innimellom. har jo 2-åringen også, men det er jo bare kos. han legger seg mellom 19 og 20 engang, så da har jeg ihvertfall 2 timer alenekveld...eller vent......

Jeg må jo rydde etter middag og gjøre istand barnehageklær osv, kalkulere med at han IKKE vil sove, så jeg tror jeg skal forvente i beste fall maaaaaaax en times avslapning før sengetid. haha. ja, en må ta det en får. :-D

Var en liten tur i byen med en venninne og nå må jrg legge meg litt! Føler meg så grusomt uvel. Usj!

♡ Februar 2015 ♡

Litt spesielt å ikke reagere. Hørte hun deg? Sliter de selv kanskje? Vanskelig å spekulere i.

Sånn generelt så er det greitt å ha i mente at vår graviditet ikke nødvendigvis er noe som bryr andre så mye. MEN det hadde vært høflig å gratulere dda.

Forøveig noen fra svigersfamilien som ikke gratulerte her også. Sa bare :" åååååå....håper det går bra daaaa" i en litt sytete medlidende stemme.
Så uforskammet! Høres mest ut som om du har fått hepatitt, ikke at du venter barn.

Mannen min mente at svigersøster kanskje ikke syntes det var en så stor nyhet, ettersom vi har mistet før. Han fortalte at vi var på tryggere grunn nå, men det kom ikke noen reaksjon fra henne da heller. Nei, huff, nå skal jeg ikke tenke mer på det. Absolutt alle andre vi har fortalt det til har blitt veldig glade.

Er det liv i dere i kveld? :)

Back
Topp