Skravlingstråd :)

I natt drømte jeg forresten at mannen nektet og være med på oul :eek: Han ville ikke se den ekle babyen sa han. Og jeg gråt og gråt :p
Den ekle babyen? Hahaha, hvordan våger han? I går sa mannen at alle nyfødte babyer er ekle og stygge, mens jeg hardnakket prøvde å overbevise ham om at vår kom til å være kjempesøt og helt perfekt. Tror han trenger litt mer overbevisning :P

Sett på serien "Nytt liv i East End" og griner når det er fødsler :p
Er fortsatt sliten etter nattevaktshelg. Så her er det sofa og avslapping som gjelder. Kjeder meg da mannen er offshore i 16dager, kanskje lengre :/

-iPhone appen-
Hva slags program er det? 16 dager er lenge! Skjønner godt at du kjeder deg.

Det er 97-99% sikkert at alt går bra og vi blir februarforeldre. Rimelig gode odds, altså, så det er bare å glede seg :)
Dette var et svar etter min smak :D

Den ekle babyen? Hahaha, hvordan våger han? I går sa mannen at alle nyfødte babyer er ekle og stygge, mens jeg hardnakket prøvde å overbevise ham om at vår kom til å være kjempesøt og helt perfekt. Tror han trenger litt mer overbevisning :P
Haha, ja, ekle babyen liksom :( Neeeida, alle babyer er ikke stygge :D De er bare litt skrukkete og hovne!

♡ Februar 2015 ♡

Haha, ja, ekle babyen liksom :( Neeeida, alle babyer er ikke stygge :D De er bare litt skrukkete og hovne!

♡ Februar 2015 ♡
Litt skvist må man regne med ;)

Hadde håpet jeg var ferdig med soving på dagtid, for blir kvalm når jeg sover på dagen. Er halvannen time siden jeg våknet etter å ha sovet, og er fortsatt uvel og ør. Syntes dette skal gi seg, jeg :)

Huff det hørtes ikke noe kjekt ut med både kvalme og trøtt. Kvalmen gir seg vel som regel i 4 mnd? God bedring, og lytt bra til kroppen din.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Huff det hørtes ikke noe kjekt ut med både kvalme og trøtt. Kvalmen gir seg vel som regel i 4 mnd? God bedring, og lytt bra til kroppen din.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Takk for det! Er ikke kvalm til vanlig, men har alltid pleid å bli dårlig når jeg sover på dagtid, enten jeg er gravid eller ei. Kjedelig når det henger i i flere timer, men det er kanskje bedre det enn å holde på å sovne stående :)

Endelig hjemme etter 3 ukers ferietur. Jaggu hadde ikke sikringa til kjøkkenet gått... :( sikkert skjedd ganske tidlig. Med elgkjøtt, diverse fisk og andre kjøttvarer.... Fy faen for en lukt. Stakkars mannen som står med hodet inni det der. Prøvde å vaske etter han hadde kastet alt, men brakk meg så sinnsykt etter et par sekunder... Håper eddikvann tar den drittlukta. Har brukt 5 timer på å rydde/vaske nå. :(

-iPhone appen-
Uff så kjedlig :/

♡Overgangen feb/mars♡

Hva slags program er det? 16 dager er lenge! Skjønner godt at du kjeder deg.
Det er en serie som går på NRK om jordmødre i den fattige delen av London på 60-tallet :) "call the midwife". Noe ala med hjartet på rette staden. Koselig serie :)
Ja det er skikkelig kjedelig. Fant ut i går kveld at han har tur fra 3.-17.februar... Jeg har termin ca 11.februar :-/ Han har starta samtale med jobben for å slippe den turen hvertfall.

-iPhone appen-

Uff så kjedlig :/

♡Overgangen feb/mars♡
Heh. Ja det var helt jævlig for å si det fint.. :D Det er enda lukt i den fryseboksen, så den står ubrukt enn så lenge. Aner ikke hva vi kan gjøre for å fjerne lukta. Prøvd eddik, sitron, natron.. Håper den dunster vekk etterhvert.

-iPhone appen-

Det er en serie som går på NRK om jordmødre i den fattige delen av London på 60-tallet :) "call the midwife". Noe ala med hjartet på rette staden. Koselig serie :)
Ja det er skikkelig kjedelig. Fant ut i går kveld at han har tur fra 3.-17.februar... Jeg har termin ca 11.februar :-/ Han har starta samtale med jobben for å slippe den turen hvertfall.

-iPhone appen-
Den turen kan han umulig ta! De kan vel ikke pålegge ham å reise når barnet hans mest sannsynlig kommer til å bli født da?

Den turen kan han umulig ta! De kan vel ikke pålegge ham å reise når barnet hans mest sannsynlig kommer til å bli født da?
Nei han slipper vel sikkert :) Får bytta tur med noen andre. Bare håper at det ikke blir uteise f.eks 17.feb istedet, og jeg evt går overtid. Han skal ta det opp med sjefen når han kommer på land igjen. :)

-iPhone appen-

Nei han slipper vel sikkert :) Får bytta tur med noen andre. Bare håper at det ikke blir uteise f.eks 17.feb istedet, og jeg evt går overtid. Han skal ta det opp med sjefen når han kommer på land igjen. :)

-iPhone appen-
Om barnet blir f.eks født den 16., har han vel rett på minst en uke fri etter det?

Om barnet blir f.eks født den 16., har han vel rett på minst en uke fri etter det?
Aner ikke. Han har vel rett på velferdspermisjon? Men mener å ha lest at han kanskje må ta den ulønnet? Heldigvis er akkurat det prosjektet ferdig i mars, så er han heldig så blir det ikke flere utreiser på en stund da. Må prøve å finne ut litt av de reglene rundt rett til fri/permisjon rundt fødsel. Er helt grønn på det feltet :P

-iPhone appen-

Aner ikke. Han har vel rett på velferdspermisjon? Men mener å ha lest at han kanskje må ta den ulønnet? Heldigvis er akkurat det prosjektet ferdig i mars, så er han heldig så blir det ikke flere utreiser på en stund da. Må prøve å finne ut litt av de reglene rundt rett til fri/permisjon rundt fødsel. Er helt grønn på det feltet :p

-iPhone appen-
Trodde de hadde rett på to uker, men at det ofte var valgfritt fra arbeidsplassen sin side om begge ukene skal være betalt. Tror den første uken er betalt.

Trodde de hadde rett på to uker, men at det ofte var valgfritt fra arbeidsplassen sin side om begge ukene skal være betalt. Tror den første uken er betalt.
Ah ok :) Håper alt ordner seg når tiden kommer hvertfall. Trenger han hjemme :)

-iPhone appen-

Heh. Ja det var helt jævlig for å si det fint.. :D Det er enda lukt i den fryseboksen, så den står ubrukt enn så lenge. Aner ikke hva vi kan gjøre for å fjerne lukta. Prøvd eddik, sitron, natron.. Håper den dunster vekk etterhvert.

-iPhone appen-
Jeg synes ALT lukter vondt for tiden - så føler med deg!!

♡Overgangen feb/mars♡

Back
Topp