Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi det er min frokost og
Hihi det er min frokost ogEr det piller fra andre trimester du tar?
♡ Februar 2015 ♡
Hvilke jerntabletter tar du? Mine ser helt annerledes ut! Jeg tar DuroferonDet er fra hver sin boks mot restless legsFolat, Bvitamin med B12, jern og magnesium!
Ikke ligget urolig på 1 uke!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Leste nettopp at man trenger mer jern en det kroppen ofte klarer å ta opp under de to siste trimestrene, så jerntilskudd er nok veldig lurt.Hemofer, er visst skånsom mot magenVar det de anbefalte meg på apoteket pga graviditeten
Men jeg har ikke mangler på noe, bare lite lager, så jeg tar det ikke fordi jeg MÅ, men fordi det skal hjelpe mot bena og fordi jeg kan
Leste nettopp at man trenger mer jern en det kroppen ofte klarer å ta opp under de to siste trimestrene, så jerntilskudd er nok veldig lurt.
Det er veldig bra at det funker for deg! Jeg har kun fått tilsendt brev etter blodprøver der det står hvilken blodtype jeg har, at jeg er vaksinert mot røde hunder og at jeg ikke har hiv. Fikk aldri noen svar på jernnivåene, så har prøvd å ringe, men hver gang jeg ringer har de stengt telefonen. Må prøve å huske åpningstidene for telefonen, tror jegJaHar masse jern men vil ikke få for mye grunnet bebisen sa legen
Sjekket jo alt dette for 2 uker siden på første sjekken...
Så her kjører jeg på
Og føler meg heeelt fantastisk!
Åh, så herligmen var vel noen som turde å spørre på jobben eller?
Hehe jaFikk med meg alle prøvesvarene hjem jeg! Alt de tok blodprøver av osv! Veldig kjekt! Fikk ikke vite blodtypen min da for hun fant ikke arket
men får vite det 15. Aug da for da har jeg time nr 2!

Hehehe takk<3 Det er meg når jeg er litenHihi... førstegangs

Ja, jeg syntes jeg leste det et annet sted her (ang å grue eller glede seg til fødsel) at det var førstemann, så ble litt usikker.
Men da var DU veldig søt som liten da![]()
Hehe jaFikk med meg alle prøvesvarene hjem jeg! Alt de tok blodprøver av osv! Veldig kjekt! Fikk ikke vite blodtypen min da for hun fant ikke arket
men får vite det 15. Aug da for da har jeg time nr 2!
Åh, høres herlig ut!Salg på bebisklær på Cubus!Vasker første runde med klær jeg nå<3 Så koselig! Burde de lufttørke eller går tørketrommel bra? Er organisk bomull
Sent from my iPad using BV Forum
Enig med Hormonella, for en go'unge!Hehehe takk takkDet var tider det
![]()
Sent from my iPad using BV Forum