Skravlingstråd :)

Hihi det er min frokost og :D Er det piller fra andre trimester du tar?

♡ Februar 2015 ♡

Det er fra hver sin boks mot restless legs:) Folat, Bvitamin med B12, jern og magnesium!:) Ikke ligget urolig på 1 uke!!!:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er fra hver sin boks mot restless legs:) Folat, Bvitamin med B12, jern og magnesium!:) Ikke ligget urolig på 1 uke!!!:)

Hvilke jerntabletter tar du? Mine ser helt annerledes ut! Jeg tar Duroferon

Hemofer, er visst skånsom mot magen:) Var det de anbefalte meg på apoteket pga graviditeten:)

Men jeg har ikke mangler på noe, bare lite lager, så jeg tar det ikke fordi jeg MÅ, men fordi det skal hjelpe mot bena og fordi jeg kan:)

Last edited:
Hemofer, er visst skånsom mot magen:) Var det de anbefalte meg på apoteket pga graviditeten:)

Men jeg har ikke mangler på noe, bare lite lager, så jeg tar det ikke fordi jeg MÅ, men fordi det skal hjelpe mot bena og fordi jeg kan:)

Leste nettopp at man trenger mer jern en det kroppen ofte klarer å ta opp under de to siste trimestrene, så jerntilskudd er nok veldig lurt.

Leste nettopp at man trenger mer jern en det kroppen ofte klarer å ta opp under de to siste trimestrene, så jerntilskudd er nok veldig lurt.

Ja:) Har masse jern men vil ikke få for mye grunnet bebisen sa legen:) Sjekket jo alt dette for 2 uker siden på første sjekken...:) Så her kjører jeg på;)

Og føler meg heeelt fantastisk!

Ja:) Har masse jern men vil ikke få for mye grunnet bebisen sa legen:) Sjekket jo alt dette for 2 uker siden på første sjekken...:) Så her kjører jeg på;)

Og føler meg heeelt fantastisk!

Det er veldig bra at det funker for deg! Jeg har kun fått tilsendt brev etter blodprøver der det står hvilken blodtype jeg har, at jeg er vaksinert mot røde hunder og at jeg ikke har hiv. Fikk aldri noen svar på jernnivåene, så har prøvd å ringe, men hver gang jeg ringer har de stengt telefonen. Må prøve å huske åpningstidene for telefonen, tror jeg :)

Hehe ja :P Fikk med meg alle prøvesvarene hjem jeg! Alt de tok blodprøver av osv! Veldig kjekt! Fikk ikke vite blodtypen min da for hun fant ikke arket:P men får vite det 15. Aug da for da har jeg time nr 2!

Åh, så herlig :) men var vel noen som turde å spørre på jobben eller?

Det var ei som var på vei inn på toalettet mens jeg vasket hendene, hun åpnet døren igjen og bare: Men hva er det jeg ser?? Og så skravlet vi litt rundt det. ;)
Men de andre har bare smugtittet på magen uten å tørre å spørre.

I dag er det torsdag, og da har vi alltid kake på jobb, så spørs om det er noen som kanskje kommenterer det der.
Evt i morgen under vinlotteriet, ikke rart jeg ikke har deltatt de siste ukene :P

Hehe ja :p Fikk med meg alle prøvesvarene hjem jeg! Alt de tok blodprøver av osv! Veldig kjekt! Fikk ikke vite blodtypen min da for hun fant ikke arket:p men får vite det 15. Aug da for da har jeg time nr 2!

Jeg må forresten bare få si at den jenta på profilbildet ditt, det er kanskje datteren din?
Altså, for ei søt frøken!! :love7

Hehehe takk<3 Det er meg når jeg er liten:) Hihi... førstegangs;)

Hehe ja :p Fikk med meg alle prøvesvarene hjem jeg! Alt de tok blodprøver av osv! Veldig kjekt! Fikk ikke vite blodtypen min da for hun fant ikke arket:p men får vite det 15. Aug da for da har jeg time nr 2!

Vet du ikke blodtypen din fra før?
Jeg har lært opp ungene til å alltid huske P.nr og blodtype, en vet aldri når de trenger det :-)

Salg på bebisklær på Cubus!:) Vasker første runde med klær jeg nå<3 Så koselig! Burde de lufttørke eller går tørketrommel bra? Er organisk bomull:)

Sent from my iPad using BV Forum

Salg på bebisklær på Cubus!:) Vasker første runde med klær jeg nå<3 Så koselig! Burde de lufttørke eller går tørketrommel bra? Er organisk bomull:)

Åh, høres herlig ut!
Jeg vegrer meg for alt denne gangen. Tørr ikke kjøpe noe. Tørr nesten ikke si det til noen! Aner ikke hva som feiler meg :p Er 12 uker i morgen, så burde vel kanskje begynne å gå inn :)

Back
Topp