Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har sett mye på emmaljunga sin Super Viking, men den er så dyrÅ det hørtes bra ut, vi har ikke så stort bagasjerom så at den ikke tar mye plass er et stort pluss. Men har tenkt litt på den Emmaljunga, syns det høres så praktisk ut med klikk system. Men det har vel gjerne din også?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Baby tilde: er mulig å legge på bilsete, sånn at vi slipper å vekke ungen hver gang vi skal noe
Godt du går for vogn med mulighet for adapter. Gode sjanser for at du skifter mening på det punktet. Kommer an på babyen, soving og hva du finner på i permisjonstiden.Eller man kjøper sånn adapter da til bilstol. Men små babyen skal ikke sitte lenge i sånne stoler så vi kjøper bare baggen vi og lemper over
http://m.youtube.com/watch?v=bI21XnOunDA
Sent from my iPhone using BV Forum
Ok, den høres jo kjempe praktiske ut☺ Tusen takk for tips. Du sko jobbet som selger
Godt du går for vogn med mulighet for adapter. Gode sjanser for at du skifter mening på det punktet. Kommer an på babyen, soving og hva du finner på i permisjonstiden.
DU! jeg kom alkurat over en super viking i Bergen på finn!Jeg har sett mye på emmaljunga sin Super Viking, men den er så dyr![]()
Vi tenker også å se om vi finner noen brukt, men vil kikke i butikkene først for å se hva vi liker.
Fra mobil.
har dere begynt å kjenne noe fra babyen?? tenker ganske ofte om babyen puster. jeg holder ofte på magen og håper babyen kan gi noe tegn.
Åh, så herligI dag har jeg sluppet løs kula på jobb. Dvs, mammabukse og trang genser.
Uhyre festlig at alle kollegaer blir stående å glane, men ingen tør å riktig spørre.. "kanskje hun bare har spist litt godt i sommer?" *flire*
Jeg er til vanlig relativt smal, så det er jo egentlig ingen tvil, men likevel, alle kan jo legge på seg
Fortalte nyheten til barna i går, og fikk de herligste reaksjonene fra dem; Lyver du mamma? er det sant? skal vi få en lillebror eller lillesøster? HURRA!! De sang og snakket til magen, vesla på nesten 6 er stadig borte og klemmer og susser på den. haha, og de vil se videoklippet og bilder hele tiden. Utrolig morsomt med denne type reaksjon![]()