Skravlingstråd :)

Den er større:) men hva slags klikksystem?

Sent from my iPhone using BV Forum

Å det hørtes bra ut, vi har ikke så stort bagasjerom så at den ikke tar mye plass er et stort pluss. Men har tenkt litt på den Emmaljunga, syns det høres så praktisk ut med klikk system. Men det har vel gjerne din også?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg har sett mye på emmaljunga sin Super Viking, men den er så dyr :(

Vi tenker også å se om vi finner noen brukt, men vil kikke i butikkene først for å se hva vi liker.

Fra mobil.

Babyjogger, Babyjogger, Babyjogger!:P

Hehe ser du er veldig fornøyd. Ja Emmaljunga er litt for dyr så hvis vi hadde valgt denne måtte det def blitt brukt. Er jo nok av ting å bruke penger på nå

Baby tilde: er mulig å legge på bilsete, sånn at vi slipper å vekke ungen hver gang vi skal noe:)

Baby tilde: er mulig å legge på bilsete, sånn at vi slipper å vekke ungen hver gang vi skal noe:)

Åja ja det er det på denne :) Også har den sånn quick fold, ett håndtak i setet man drar i så brettes vognen i to:) Da er den lagt sammen!

Eller man kjøper sånn adapter da til bilstol. Men små babyen skal ikke sitte lenge i sånne stoler så vi kjøper bare baggen vi og lemper over:)

http://m.youtube.com/watch?v=bI21XnOunDA

Godt du går for vogn med mulighet for adapter. Gode sjanser for at du skifter mening på det punktet. Kommer an på babyen, soving og hva du finner på i permisjonstiden.

Ok, den høres jo kjempe praktiske ut☺ Tusen takk for tips. Du sko jobbet som selger

Hadde jeg fått penger for hver gang jeg anbefaler denne vognen og de velger den hadde jeg vært rik! Men føler den er så bra at man burde anbefale den sterkt så alle får sett den!:)

Godt du går for vogn med mulighet for adapter. Gode sjanser for at du skifter mening på det punktet. Kommer an på babyen, soving og hva du finner på i permisjonstiden.

Ja kan hende, men da kan vi kjøpe den om det blir nødvendig, istedet for å kjøpe og ikke bruke:)

Hehe. Enig i at om man først finner et produkt som er bra er det smart å videre formidle det. Er jo godt for oss andre som har 0 erfaring å få råd fra noen som faktisk har brukt produktet; )

Ja nå skal jeg innrømme at jeg ikke har brukt det!:) Eller... Vi har prøvetrillet, og prøvepasset den i bilen flere ganger;P Ivrige begge to! Jeg er helt forelsket i vognen å gleder meg til å trille den ut av butikken!:)

Ja, termin 3. Februar foreløpig!!:)

Jeg har sett mye på emmaljunga sin Super Viking, men den er så dyr :(

Vi tenker også å se om vi finner noen brukt, men vil kikke i butikkene først for å se hva vi liker.

Fra mobil.
DU! jeg kom alkurat over en super viking i Bergen på finn!

♡ Februar 2015 ♡

har dere begynt å kjenne noe fra babyen?? tenker ganske ofte om babyen puster. jeg holder ofte på magen og håper babyen kan gi noe tegn.

har dere begynt å kjenne noe fra babyen?? tenker ganske ofte om babyen puster. jeg holder ofte på magen og håper babyen kan gi noe tegn.

Niks, ikke som jeg vet allefall :-)

http://www.tv2.no/2014/08/06/nyheter/dyremishandling/5877572

Tårene bare triller :( Jeg blir helt satt ut. Skjønner godt det er båndtvang altså, men hva med en advarsel først da?? Be de dra? Og det er ingen grunn til å drepe. Vi gikk ofte med vår hund løs i fjellet når vi så vi var alene og vi var alltid rett ved. Noen ganger lurer jeg på hva som rører seg oppi hodet til visse mennesker.

♡ Februar 2015 ♡

I dag har jeg sluppet løs kula på jobb. Dvs, mammabukse og trang genser.
Uhyre festlig at alle kollegaer blir stående å glane, men ingen tør å riktig spørre.. "kanskje hun bare har spist litt godt i sommer?" *flire* :D

Jeg er til vanlig relativt smal, så det er jo egentlig ingen tvil, men likevel, alle kan jo legge på seg :p

Fortalte nyheten til barna i går, og fikk de herligste reaksjonene fra dem; Lyver du mamma? er det sant? skal vi få en lillebror eller lillesøster? HURRA!! De sang og snakket til magen, vesla på nesten 6 er stadig borte og klemmer og susser på den. haha, og de vil se videoklippet og bilder hele tiden. Utrolig morsomt med denne type reaksjon :love7
Åh, så herlig :) men var vel noen som turde å spørre på jobben eller?

Back
Topp