Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt!@EnDrøm25 , har du lyst å lage en tråd om cravings?![]()
Åneeii! Den er sur daEr det lov å skylde på gravidhjerne når man akkurat har tissa på pinnen? Jeg betalte for parkering, problemet er bare at jeg betalte for feil bil og fikk bot likevel #dumma![]()
![]()
Den er jo privat, så umulig å finne med å bare søke den opp
Fant den nå. Søkte bare «termin oktober 2025». Den er privat, men ikke skjult.Den er jo privat, så umulig å finne med å bare søke den oppHvordan fant du den?
Jeg finner den ikkeFant den nå. Søkte bare «termin oktober 2025». Den er privat, men ikke skjult.
Jeg klarer ikke å finne den..
TakkKirjaudu sisään Facebookiin
Kirjaudu Facebookiin, niin voit alkaa jakaa ja jutella kavereillesi, perheenjäsenille ja tuntemillesi ihmisille.www.facebook.com
![]()
jaa, vil bare hjem!Er det flere som er helt ubrukelige på jobb?Sitter på kontoret og bare ser tomt i lufta på andre timen…
Krysser alt jeg har for at du får et fint resultat! Har du bestilt time til ultralyd?Var og tok ny blodprøve idag. Er så spent. Føler ikke jeg kan glede meg helt over ting enda![]()
Ja jeg får det hos gyn som skrev ut letrozol som en del av oppfølging. Så får det den 13 februar.Krysser alt jeg har for at du får et fint resultat! Har du bestilt time til ultralyd?![]()
Så bra! Bare litt over 2 uker til da. Det blir jo kjempe spennendeJa jeg får det hos gyn som skrev ut letrozol som en del av oppfølging. Så får det den 13 februar.![]()