Skravletråden

Jeg gikk høygravid om sommeren sist, det var ikke så kult. Så blir veldig greit å ha sommer som bare «litt» gravid. I tillegg til sommer på føden med mange fødende mange vikarer osv.
Jeg hadde glemt føden, det var smekkfullt! Så jeg ser frem til å føde på høsten :love017 Også kan jeg pakke inn kroppen med gode klær :)

Hvordan går det med deg i dag? :Heartred
Litt mer blod i dag, så venter bare på at det skal komme ordentlig i gang. Har opplevd MA og SA før og vet jo at det er sånn det begynner. Rart hvordan man allikevel tenker på den lille sjansen for at det er uskyldig blødning, eller en tvilling, osv. men kjenner meg ikke gravid lenger og vet egentlig at det er over. Dessverre. Er uansett glad det skjedde så tidlig i graviditeten.
Takk som spør.❤️ Tenk at det gjør så godt med litt omtanke fra en fremmed person på nettet ❤️

Litt mer blod i dag, så venter bare på at det skal komme ordentlig i gang. Har opplevd MA og SA før og vet jo at det er sånn det begynner. Rart hvordan man allikevel tenker på den lille sjansen for at det er uskyldig blødning, eller en tvilling, osv. men kjenner meg ikke gravid lenger og vet egentlig at det er over. Dessverre. Er uansett glad det skjedde så tidlig i graviditeten.
Takk som spør.❤️ Tenk at det gjør så godt med litt omtanke fra en fremmed person på nettet ❤️
Føler sånn med deg❤️ jeg kjente det også på meg at noe var galt når jeg opplevde sa. Selv om jeg faktisk ikke hadde noe form for spotting eller blødning for ca en uke etter at vi hadde vært på ul og fått konstantert at det ikke var et hjerte som slo. MEN , det kan faktisk også være at det går bra. Jeg mener ikke å gi falske forhåpeninger , og jeg tror magefølelsen sier en mye. Men det er mange kvinner som opplever både spotting og blødning gjennom hele svangerskapet uten at noe er galt ❤️ Håper du får deg en ul raskt så du kan få avklart bekymringene, enten den ne eller andre veien❤️

Så trist. Håper det virkelig ikke er det og er det så håper jeg du har god støtte i mannen eller en venninne❤

Sjansen er ikke liten, den er 50%. Så det kan fint være det går bra enda :Heartred

Fikk skikkelig vondt i livmortappen og nesten litt nedpressfølelse. Blir jo livredd for at det er noe galt :arghh: ingen blod eller mensmurring

Fikk skikkelig vondt i livmortappen og nesten litt nedpressfølelse. Blir jo livredd for at det er noe galt :arghh: ingen blod eller mensmurring
Det går fint Nordspire! Har ukjente og nye stikk og tyngdefornemmelser daglig. Så lenge det går over etter noen minutter maks og ikke øker i styrke ville jeg tatt det som et tegn til at fabrikken jobber på! Blod og smerte liker vi ikke, så det kan fint holde seg unna :love022

Det går fint Nordspire! Har ukjente og nye stikk og tyngdefornemmelser daglig. Så lenge det går over etter noen minutter maks og ikke øker i styrke ville jeg tatt det som et tegn til at fabrikken jobber på! Blod og smerte liker vi ikke, så det kan fint holde seg unna :love022
Takk for oppløftende ord. Har ennå vondt. Ikke stikking, mere dunkende eller murrende.men jeg har sprunget til og fra univerisitetet, sittet 8 timer og skrevet eksamen, handlet, bært tunge poser, brettet 4 maskiner klær, tømt oppvaskmaskim og ryddet hus etter en natt med minimal søvn så kan jo takke meg selv. Ligger vannrett nå og ba om servering av kvelds. Er redd at det skal åpne seg så det føled bedre å ligge :nailbiting: :bored:

Sovna rundt 21, våkna 0100, ga opp med å sove videre og har stått opp o_O
Flere nattdyr som er våken?

Ligger våken og grubler hver natt nå. Jeg har ikke meldt meg inn i oktobergruppa, men det er fordi jeg ikke har turt å ta en graviditetstest enda.
Hadde ikm 09.02- og føler meg gravid (barn 2)
Har alltid hatt helt sånn testeangst. Men jeg må jo gjøre det.. 98% sikker på at jeg er gravid.. henger på dette forumet hele tiden bå:)
Fikk mens tilbake for ett pr siden etter barn 1.. har prøvd aktivt siden førsommeren- så veeeeldig kjekt at jeg tror det har gått.
Men så var det den testen jeg jo må ta da.. rart å angste for det!

Ligger våken og grubler hver natt nå. Jeg har ikke meldt meg inn i oktobergruppa, men det er fordi jeg ikke har turt å ta en graviditetstest enda.
Har alltid hatt helt sånn testeangst. Men jeg må jo gjøre det.. 98% sikker på at jeg er gravid.. henger på dette forumet hele tiden bå:)
Fikk mens tilbake for ett pr siden etter barn 1.. har prøvd aktivt siden førsommeren- så veeeeldig kjekt at jeg tror det har gått.
Neimen, du må jo teste!! :joyful::smiley-angelic003:happy093

Test, test :happy093

Ingen blod eller smerter, men fikk et akutt behov for å se etter minsten på UL :nailbiting:

Neimen, du må jo teste!! :joyful::smiley-angelic003:happy093
jaaaa... jeg vet :chicken::nailbiting: skal woman up- og gjøre det på torsdag.. når mens er én uke forsinket- (som den jo aldri er)

Ang blødninger og sånn så blødde jeg hveeer dag mellom uke 5 og 7 i forrige svangerskap. Det var på sommeren og vi var på ferie.. var tortur- og var jo heelt sikker på at det var en spontanabort. Men det var det ikke! Men det dryppa blod på gulvet når jeg skulle sette meg på do liksom.. Så at bløfninger kan komme, og vare, men ikke trenger være abort vet jeg med sikkerhet. Men utrolig ekkelt var det.
Var nok at embyoet satt så langt frem mot åpningen på en måte.. å så når livmoren strakk seg så flytta den seg opp..

Håper alle sine spirer klamrer seg fast.

Jeg kommer sterkere tilbake torsdag. Da skal jeg komme med en positiv test også :happy::nailbiting::cool:

Back
Topp