Skravletråden

Jeg jobber som lærer på videregående og jeg er så spent på hvordan i aller dager jeg skal holde dette hemmelig for kollegaer og elever... Har god kontakt med klassene mine, så jeg er redd for at de gjennomskuer meg raskt
Spørs om jeg ikke tar en prat med tillitsvalgt fra UDF - da er det ihvertfall én på jobben som vet.
Til dere andre: hvordan er det å bære en så stor hemmelighet på jobb?
Jeg har hatt fri siden jeg fant det ut med friuke og sykemld pga influensa. Men jeg gruer meg til jobb fordi jeg må øke stillinga mi til 100%(har 80% nå) swmtidig må jeg på en måte få tilrettelagt at jeg slipper å kjøre utrykning-og kanskje få vekk nattevaktene. Hm. Må nesten pine meg igjennom noen uker før jeg sier det da.

Jeg jobber som lærer på videregående og jeg er så spent på hvordan i aller dager jeg skal holde dette hemmelig for kollegaer og elever... Har god kontakt med klassene mine, så jeg er redd for at de gjennomskuer meg raskt
Spørs om jeg ikke tar en prat med tillitsvalgt fra UDF - da er det ihvertfall én på jobben som vet.

Fikk positiv test i helgen så har foreløpig ikke vært på jobb etter at jeg fant det ut. Litt todelt for meg, kjenner at det kommer til å bli vanskelig ovenfor sjefen min. De andre går det helt fint å holde det skjult for.

Kjenner at det går greit egentlig.. Vil helst fortelle det så tidlig som mulig slik at sjefen (og kollegaene) får planlagt hvem som får mine oppgaver når jeg er borte.. Dette også i tilfelle jeg får like vondt i bekkenet som sist. Men jeg velger uansett å vente til mellom uke 8 og 12 så fremst ikke symptomene tvinger meg å si det tidligere:bag:

Jeg har hatt fri siden jeg fant det ut med friuke og sykemld pga influensa. Men jeg gruer meg til jobb fordi jeg må øke stillinga mi til 100%(har 80% nå) swmtidig må jeg på en måte få tilrettelagt at jeg slipper å kjøre utrykning-og kanskje få vekk nattevaktene. Hm. Må nesten pine meg igjennom noen uker før jeg sier det da.