Skravletråden

Jeg fikk innteykk av tidligeee at den var stengt stengt tidligere og grået ut så man ikke kunne trykke på den. Men altså det er jo tydelig at jeg heller ikke har peiling her aå hvem vet haha
Tror det er slik at de ligger klart slik at hvem som helst kan klikke seg inn og skrive der, men at folk sier den er åpnet når noen faktisk starter å skrive innlegg. :angelic:
 
bare om man regner med innleggene fra skjult gruppe, som man vel ikke får sett for juli gruppa :dontknow vi er fremdeles under 10k uten skjult gruppe sine innlegg (ser forskjellen om man logger ut og inn av forumet)
 
Hjelp. Jeg er på jobb og jeg går og er kvalm, svimmel og stikkende hodepine. Er det trygt for meg å lille at jeg fortsetter eller burde jeg dra hjem og slappe av?
Går med tanken at hvis jeg kaster opp så drar jeg hjem.
 
Minner flere på å søke til skjult forum :D enten til meg eller Spiire.
Må ha vært medlem 1 mnd minst og ha 50 innlegg skrevet i denne gruppen for å få tilgang.
Hvordan fungerer en slik gruppe? Og hvorfor er det sjult? Taes det opp flere private temaer liksom, eller hva er forskjellen? ☺️
 
Hvordan fungerer en slik gruppe? Og hvorfor er det sjult? Taes det opp flere private temaer liksom, eller hva er forskjellen? ☺️
Det fungrer slik at ingen andre enn de som er i gruppen kan lese det som vlir skrevet. De fleste deler litt mer, bla ultralydbilder. Alt som skrives her ute kan alle lese uten medlemskap på babyverden
 
Hjelp. Jeg er på jobb og jeg går og er kvalm, svimmel og stikkende hodepine. Er det trygt for meg å lille at jeg fortsetter eller burde jeg dra hjem og slappe av?
Går med tanken at hvis jeg kaster opp så drar jeg hjem.
Er ikke uforsvarlig, men en må jo lytte til kroppen. Er helt naturlig symptom på graviditet, så er ikke farlig, men om du ikke får noe ut av å være på jobb så drar du så klart hjem!
 
bare om man regner med innleggene fra skjult gruppe, som man vel ikke får sett for juli gruppa :dontknow vi er fremdeles under 10k uten skjult gruppe sine innlegg (ser forskjellen om man logger ut og inn av forumet)
Er ikke SÅ viktig for meg om hvor nøyaktig mange innlegg vi eller andre har. :hilarious: Bare gøy å følge med. Men jeg kan slutte å skrive om jeg kommer med ukorrekt info. :laughing002
 
Er ikke SÅ viktig for meg om hvor nøyaktig mange innlegg vi eller andre har. :hilarious: Bare gøy å følge med. Men jeg kan slutte å skrive om jeg kommer med ukorrekt info. :laughing002
var ikke sånn ment, beklager om det kom frem sånn. Og jeg har jo tydeligvis drevet med ukorrekt info selv før haha.
 
Synes det er vanskelig å bli klok på disse gravid appene. Jeg er 9+3 idag. Jeg har brukt babyverden sin siden start og den sier jeg er i uke 9 og at embryoet er 1-2 gram. Lastet ned helseoversikt nå som sier jeg er i uke 10 og at embryoet er 12 gram. Blir helt forvirret, hvilken skal jeg stole på?

Ja jeg har lagt inn samme opplysninger i begge apper og begge er i det minste enig i at jeg er 9+3. Men er jeg da i uke 9 eller 10?
 
Synes det er vanskelig å bli klok på disse gravid appene. Jeg er 9+3 idag. Jeg har brukt babyverden sin siden start og den sier jeg er i uke 9 og at embryoet er 1-2 gram. Lastet ned helseoversikt nå som sier jeg er i uke 10 og at embryoet er 12 gram. Blir helt forvirret, hvilken skal jeg stole på?

Ja jeg har lagt inn samme opplysninger i begge apper og begge er i det minste enig i at jeg er 9+3. Men er jeg da i uke 9 eller 10?
Når man sier hvilken uke man er i menes det ofte den påbegynte uka. Dvs at hvis du er 9+3 har du vært gravid i 9 uker og 3 dager og har dermed startet på uke 10 (og er «ferdig» med uke 9). Ga det mening?

De lærde strides vel om hva som er riktig, men her inne brukes de ofte på måten jeg beskriver.
 
Synes det er vanskelig å bli klok på disse gravid appene. Jeg er 9+3 idag. Jeg har brukt babyverden sin siden start og den sier jeg er i uke 9 og at embryoet er 1-2 gram. Lastet ned helseoversikt nå som sier jeg er i uke 10 og at embryoet er 12 gram. Blir helt forvirret, hvilken skal jeg stole på?

Ja jeg har lagt inn samme opplysninger i begge apper og begge er i det minste enig i at jeg er 9+3. Men er jeg da i uke 9 eller 10?
Helsepersonell ville sagt at du var i uke 9 frem til du har kommet til uke 10+0, da er du i uke 10:)
 
Synes å det er forvirrende med ulike «størrelser» på foster i ulike apper. Man kan bli litt stresset da etter ultralyd når de måler foster så stemmer ikke det med app.
 
Jeg hørte mye på babyverden podcasten forrige svangerskap, da var jeg sinnsykt kvalm. Mindre kvalm denne gang heldigvis, men hver gang jeg forsøker å høre en episode velter den samme kvalmen over meg, sykt merkelig :hilarious:
 
Back
Topp