Skravletråden

Jepp. :dead: Nipt skal være mellom uke 11 og 14. det gikk fint forrige gang så håper det går fint denne gangen også.
Med sånne mennesker så blir en jo heller litt mer sånn at jeg har ikke plikt til å si noe før tre mnd før så kanskje jeg ikke skal det. :hilarious:
Men joda, kommer til å si noe før det altså
Ja krysser fingrene :D Hehe, ja at det går en liten faen i deg rett og slett. Ser den! Men er nok lurt å si noe før den tid ja:smiley-ashamed004:hilarious: Hvis han blir sur denne gangen så får du bare si at 1: Du er ikke pliktig å fortelle det tidlig, 2: Du ønsker kun å fortelle tidlig til de som du også føler at du kan fortelle det til dersom det ikke skulle gå veien, og han er ikke en av dem:finger:
 
Ja krysser fingrene :D Hehe, ja at det går en liten faen i deg rett og slett. Ser den! Men er nok lurt å si noe før den tid ja:smiley-ashamed004:hilarious: Hvis han blir sur denne gangen så får du bare si at 1: Du er ikke pliktig å fortelle det tidlig, 2: Du ønsker kun å fortelle tidlig til de som du også føler at du kan fortelle det til dersom det ikke skulle gå veien, og han er ikke en av dem:finger:
Haha, ser for meg at det blir noe sånn igjen ja :smiley-ashamed004 :smiley-ashamed004
 
Minner flere på å søke til skjult forum :D enten til meg eller Spiire.
Må ha vært medlem 1 mnd minst og ha 50 innlegg skrevet i denne gruppen for å få tilgang.
 
Er kun november som er åpnet:happy7
så vidt jeg kan se er det åpent? Kan i vært fall gå inn på desember, ser de har både underforumet for leker og bilder, og jeg kan lage tråd? (Nå lagde jeg ikke tråd så vet ikke om jeg hadde blitt stoppet om jeg prøvde altså)
Får var det vel grået ut for å i det hele tatt trykke på desember?
 
Men godt mulig jeg bare ikke har peiling på hvordan dette fungerer, isåfall beklager jeg misunformasjonen :sorry:
 
så vidt jeg kan se er det åpent? Kan i vært fall gå inn på desember, ser de har både underforumet for leker og bilder, og jeg kan lage tråd? (Nå lagde jeg ikke tråd så vet ikke om jeg hadde blitt stoppet om jeg prøvde altså)
Får var det vel grået ut for å i det hele tatt trykke på desember?
Ja kanskje åpnet sånn ja! Trodde u mente noen hadde fått termin i des og meldt seg inn :D
 
Trodde man kunne gå inn på alle måneder, og visste ikke at de måtte «åpne»? :laughing002 Har ikke greie på dette jeg. :hilarious:
Jeg fikk innteykk av tidligeee at den var stengt stengt tidligere og grået ut så man ikke kunne trykke på den. Men altså det er jo tydelig at jeg heller ikke har peiling her aå hvem vet haha
 
Back
Topp