Skravletråden

Jeg hørte mye på babyverden podcasten forrige svangerskap, da var jeg sinnsykt kvalm. Mindre kvalm denne gang heldigvis, men hver gang jeg forsøker å høre en episode velter den samme kvalmen over meg, sykt merkelig :hilarious:
Åj, så merkelig! Kanskje det er noe med assosiasjonene hodet/kroppen har til den Podcasten? :hilarious: :playful:
 
Noen med peiling på emmaljungavogn som kan hjelpe meg? Har kjøpt et understell av en utgått modell (duo de luxe - chrom), noen som vet hvilke liggedeler som passer til denne? Barnas hus mente ingen ville passe da modellen er utgått, men husker fra tidligere (venninners barn for noen år siden) at de festene var universalfester og liggedeler/understell kunne byttes om hverandre.
 
Trenger et par nye solbriller som sitter godt og som er veldig holdbare, med tanke på minsten på 14 mnd., så må de kunne kneftes litt :playful: Noen som har noen tips?
 
Drar opp denne tråden igjen jeg :)
Ligger på sofaen og grubler over hvordan fortelle familie og venner om graviditeten. Har to fra før (5 og 9 år) som vi vil at skal få vite først. Ellers vet bare sjefen min, søsteren min og to gode venner av bf og meg. Vi vil helst at barna skal få fortelle, men har ventet med å fortelle det til dem fordi vi ville på otul først - det er i morgen. Har vært mye tidligere ute med å fortelle de andre gangene. Nå er allerede 32% fullført :Heartpink
Spent på reaksjonene rundt oss når de får vite
 
Drar opp denne tråden igjen jeg :)
Ligger på sofaen og grubler over hvordan fortelle familie og venner om graviditeten. Har to fra før (5 og 9 år) som vi vil at skal få vite først. Ellers vet bare sjefen min, søsteren min og to gode venner av bf og meg. Vi vil helst at barna skal få fortelle, men har ventet med å fortelle det til dem fordi vi ville på otul først - det er i morgen. Har vært mye tidligere ute med å fortelle de andre gangene. Nå er allerede 32% fullført :Heartpink
Spent på reaksjonene rundt oss når de får vite
Delte ultralydbilde til barna med kjøkkenbordet når vi skulle spise middag. En konvolutt hver med bilde.
Også fikk dem ringe til nærmeste familie å fortelle ❤️
 
Delte ultralydbilde til barna med kjøkkenbordet når vi skulle spise middag. En konvolutt hver med bilde.
Også fikk dem ringe til nærmeste familie å fortelle ❤️
Fulgte eksempelet ditt :)
Bare her måtte vi på trening før vi fikk tid til å ringe, så mange av vennene deres fikk vite før besteforeldrene :p
Men det var kjempestas for dem å få ringe rundt :)
Nå gjenstår å fortelle til kollegaer og samarbeidspartnere, det skjer i morgen :)
 
Fulgte eksempelet ditt :)
Bare her måtte vi på trening før vi fikk tid til å ringe, så mange av vennene deres fikk vite før besteforeldrene :p
Men det var kjempestas for dem å få ringe rundt :)
Nå gjenstår å fortelle til kollegaer og samarbeidspartnere, det skjer i morgen :)
Så gøy. Jada, samme skjedde her og :hilarious: naboene vi har kjent 1 år fikk vite det før nærmeste familie. De var jo så hoppende glad:joyful::Heartblue

Hvor gamle er dine og hvordan var reaksjonen?
Våre er 12,10 & 8. Alle gråt og lo i 30 minutt:joyful::hilarious::Heartblue:Heartblue
 
Så gøy. Jada, samme skjedde her og :hilarious: naboene vi har kjent 1 år fikk vite det før nærmeste familie. De var jo så hoppende glad:joyful::Heartblue

Hvor gamle er dine og hvordan var reaksjonen?
Våre er 12,10 & 8. Alle gråt og lo i 30 minutt:joyful::hilarious::Heartblue:Heartblue
Sånn er det :p barn tenker vel ikke på hvem som "bør " få vite først. Glad jungeltelegrafen ikke rakk å komme bort til besteforeldrene før vi fikk ringt dem opp da :)
Våre er 9 og 5 <3 de ble kjempeglade begge to <3 spesielt minstemann er helt oppslukt av gleden over å skulle bli storebror :happy: han driver allerede og prater og koser med magen - og har tusen spørsmål og ideer <3

Skikkelig etterpåskatt dere får da <3
 
Sånn er det :p barn tenker vel ikke på hvem som "bør " få vite først. Glad jungeltelegrafen ikke rakk å komme bort til besteforeldrene før vi fikk ringt dem opp da :)
Våre er 9 og 5 <3 de ble kjempeglade begge to <3 spesielt minstemann er helt oppslukt av gleden over å skulle bli storebror :happy: han driver allerede og prater og koser med magen - og har tusen spørsmål og ideer <3

Skikkelig etterpåskatt dere får da <3
Så gøy. Koselig for dem å få søsken. Våre gleder seg også. Minste skal jo bli storebror for første gang som han sier. Blir rart å starte helt på start igjen men denne gang er det jo bare 1 liten. Ikke 3:hilarious:
 
Back
Topp