Skravletråden

Er det ditt hamster(?) forresten? :p
Nope, funnet på den store interwebben! Jeg har rotte, tviler på at alle hadde blitt like begeistret om jeg la ut bilder av ham..
Derfor gjør jeg det heller ikke, jeg tar det personlig når noen sier "æsj" eller lignende idiotiske ting om kjæledyret mitt som jeg er så voldsomt glad i, det utsetter jeg meg ikke for.

Nope, funnet på den store interwebben! Jeg har rotte, tviler på at alle hadde blitt like begeistret om jeg la ut bilder av ham..
Derfor gjør jeg det heller ikke, jeg tar det personlig når noen sier "æsj" eller lignende idiotiske ting om kjæledyret mitt som jeg er så voldsomt glad i, det utsetter jeg meg ikke for.
Aw, koselig med rotte da :love7

Eller jeg sjekket nå, det var bare rundt 150 :hilarious:

Godt jobba!! Ble en litt mer hektisk dag enn planlagt her, men har prøvd å deltatt i det minste :p
Måtte bare skrive når det plutselig var mye aktivitet midt på dagen :hilarious: får studere i morgen

Nå har klokken blitt mye
Får lese litt mer om graviditet i morgen i stedet. Hvis en orker.

Jeg har selv hatt flere rotter! Fantastiske kjæledyr :love7

Nattevakt, mange tanker etter kun svak test i morges (på veeeeldig utvannet urin vel og merke). De ømme puppene er borte og jeg er så redd for at det hele kun skal ha vært en kjemisk :arghh: Har kjøpt to tidligtester for å se om de kanskje gir bedre resultater, en til i dag og en som jeg sparer noen dager. Men så var det det å holde seg i noen timer da, når testetrangen kommer :banghead::banghead:

Nå kastet jeg bort enda en digital. Fikk selvfølgelig 2-3. Hva er det som feiler meg, hvorfor tar jeg de så tidlig? :banghead:

Nå kastet jeg bort enda en digital. Fikk selvfølgelig 2-3. Hva er det som feiler meg, hvorfor tar jeg de så tidlig? :banghead:

Kjenner meg så igjen :hilarious: Har ikke tatt digital ennå, men svidd av utallige tester på utvannet urin :banghead:

Kjenner meg så igjen :hilarious: Har ikke tatt digital ennå, men svidd av utallige tester på utvannet urin :banghead:
Det er så vanskelig, for selv om resultatet mest sannsynlig ikke blir det jeg vil, så KAN det jo skje. Så da tester jeg :hilarious:

Back
Topp