Shitt as. Er selv på 4+6..6+1..
Ble helt jævlig igår, måtte gå ut av dusjen 3 ganger for å legge meg ned på gulvet.
Det gikk heldigvis over.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Shitt as. Er selv på 4+6..6+1..
Ble helt jævlig igår, måtte gå ut av dusjen 3 ganger for å legge meg ned på gulvet.
Det gikk heldigvis over.
Er det ditt hamster(?) forresten?6+1..
Det gikk heldigvis over.
Det er en god mulighet for at du slipper unna, så ikke se mørkt på det enda. Dette er bare typisk min flaksShitt as. Er selv på 4+6..

Nope, funnet på den store interwebben! Jeg har rotte, tviler på at alle hadde blitt like begeistret om jeg la ut bilder av ham..Er det ditt hamster(?) forresten?![]()
Aw, koselig med rotte daNope, funnet på den store interwebben! Jeg har rotte, tviler på at alle hadde blitt like begeistret om jeg la ut bilder av ham..
Derfor gjør jeg det heller ikke, jeg tar det personlig når noen sier "æsj" eller lignende idiotiske ting om kjæledyret mitt som jeg er så voldsomt glad i, det utsetter jeg meg ikke for.

JeppHar vi seriøst skrevet nesten 1000 innlegg i dag?![]()

Godt jobba!! Ble en litt mer hektisk dag enn planlagt her, men har prøvd å deltatt i det minsteJepptror jeg har skrevet 200 selv
![]()
Måtte bare skrive når det plutselig var mye aktivitet midt på dagenGodt jobba!! Ble en litt mer hektisk dag enn planlagt her, men har prøvd å deltatt i det minste![]()
får studere i morgenJaja, studiene går ingen stederMåtte bare skrive når det plutselig var mye aktivitet midt på dagenfår studere i morgen

Nope, funnet på den store interwebben! Jeg har rotte, tviler på at alle hadde blitt like begeistret om jeg la ut bilder av ham..
Derfor gjør jeg det heller ikke, jeg tar det personlig når noen sier "æsj" eller lignende idiotiske ting om kjæledyret mitt som jeg er så voldsomt glad i, det utsetter jeg meg ikke for.

Har kjøpt to tidligtester for å se om de kanskje gir bedre resultater, en til i dag og en som jeg sparer noen dager. Men så var det det å holde seg i noen timer da, når testetrangen kommer 

Nå kastet jeg bort enda en digital. Fikk selvfølgelig 2-3. Hva er det som feiler meg, hvorfor tar jeg de så tidlig?![]()
Har ikke tatt digital ennå, men svidd av utallige tester på utvannet urin 
Det er så vanskelig, for selv om resultatet mest sannsynlig ikke blir det jeg vil, så KAN det jo skje. Så da tester jegKjenner meg så igjenHar ikke tatt digital ennå, men svidd av utallige tester på utvannet urin
![]()

Det er så vanskelig, for selv om resultatet mest sannsynlig ikke blir det jeg vil, så KAN det jo skje. Så da tester jeg![]()

Åh... nedturNå kastet jeg bort enda en digital. Fikk selvfølgelig 2-3. Hva er det som feiler meg, hvorfor tar jeg de så tidlig?![]()