Skravletråden

Under 300 innlegg igjen nå :D

Kjør på!

Blir så redd for å ikke være gravid jeg. Eneste jeg har merket den siste 1-1.5 uka er at jeg blir fortere sliten og er trøtt :bag:

Blir så redd for å ikke være gravid jeg. Eneste jeg har merket den siste 1-1.5 uka er at jeg blir fortere sliten og er trøtt :bag:
Samme her, lite symptomer. Må bare prøve å huske at det er normalt det og, selv om det er vanskelig :)

Har bare hatt små mengder brun utflod resten av dagen , ingen smerter. Supergrei fastlege, fikk tatt hcg idag som var 1800! Skal ta ny om to dager. Krysser fingrene for at dette bare var uskyldig :D

Har bare hatt små mengder brun utflod resten av dagen , ingen smerter. Supergrei fastlege, fikk tatt hcg idag som var 1800! Skal ta ny om to dager. Krysser fingrene for at dette bare var uskyldig :D
Krysser fingrene for deg :)

Krysser fingrene for deg ja :happy:

Iihihihiii mannen kom hjem fra jobb og satte foccaciadeig med en gang *klapp klapp klapp*

4832!=D

Forstår ikke hvordan dere kan snakke om mat o det hele tatt, jeg blir kvalm av ALT! :( Henger såvidt sammen på jobb for tiden

Forstår ikke hvordan dere kan snakke om mat o det hele tatt, jeg blir kvalm av ALT! :( Henger såvidt sammen på jobb for tiden

Samme her! Ligger nå og gjemmer meg på rommet fordi familien ******. Orker nesten ikke skrive det. Haha.

Forskjellige typer kvalme tydeligvis. Jeg spyr av å være sulten eller å anstrenge meg.

..så jeg beveger meg rundt som et dovendyr og knasker på mat. Konstant. Haha.

Jeg har definitivt fått kvalmen, men det eneste som hjelper er mat mat mat mat!

Samme her men må være salt, lett mat. Søte ting er drepen.
Salt er definitivt vinneren her også.
Veldig uvant, jeg er bygget av kake og sjokolade. Det er genetisk. Vi er høye, slanke og sterke hele slekta, jeg tror det skyldes våre legendariske kakebord.

Back
Topp