Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, lite symptomer. Må bare prøve å huske at det er normalt det og, selv om det er vanskeligBlir så redd for å ikke være gravid jeg. Eneste jeg har merket den siste 1-1.5 uka er at jeg blir fortere sliten og er trøtt![]()
Krysser fingrene for degHar bare hatt små mengder brun utflod resten av dagen , ingen smerter. Supergrei fastlege, fikk tatt hcg idag som var 1800! Skal ta ny om to dager. Krysser fingrene for at dette bare var uskyldig![]()
Krysser fingrene for deg jaHar bare hatt små mengder brun utflod resten av dagen , ingen smerter. Supergrei fastlege, fikk tatt hcg idag som var 1800! Skal ta ny om to dager. Krysser fingrene for at dette bare var uskyldig![]()

Hvor kjøper du det?? Og hvordan 'form' er det i?Virker nesten som om b6 og ingefær hjelper lott på kvalmen!! *Bank i bordet!*
Føler meg hakket bedre enn tidligere. Fremdeles kvalm, men ikke så invalidiserende som før. La det vare!
Hvor kjøper du det?? Og hvordan 'form' er det i?
vil hjem men bare 1 time igjen av vakta 
Det er snart på tide å pynte sånn småttDu er ikke alene om det, jeg er faktisk kjent for det![]()
Skal sjekke ut@Begge er piller! Apoteket har det. B6 kalles gjerne for Pyridoksin.
Forstår ikke hvordan dere kan snakke om mat o det hele tatt, jeg blir kvalm av ALT!Henger såvidt sammen på jobb for tiden
Forstår ikke hvordan dere kan snakke om mat o det hele tatt, jeg blir kvalm av ALT!Henger såvidt sammen på jobb for tiden
Samme her men må være salt, lett mat. Søte ting er drepen.Jeg har definitivt fått kvalmen, men det eneste som hjelper er mat mat mat mat!
Salt er definitivt vinneren her også.Samme her men må være salt, lett mat. Søte ting er drepen.