Hvor leste du milkshake?GÆÆHH MILKSHAKE!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor leste du milkshake?GÆÆHH MILKSHAKE!!

Graviditet er ikke noe for meg, har jeg funnet ut2. trimester er helt ok, men ellers er det mest ubehagelig, tungt og masse man ikke får lov til å gjøre/spise. Og når du er på ditt mest slitne kommer det et spedbarn som krever all din oppmerksomhet og energi. Har fine minner fra spedbarnstiden med forrige altså, men fy så sliten jeg var!
Er i samme båt som deg, med storebror som blir 1 år i slutten av november
Det kan bli ganske heftig, tror jeg..

Litago ble til milkshake, det er sånn jeg funkerHvor leste du milkshake?![]()

Imponerende at du har alle ingrediensene liggende hjemmeHohohooooo laget nettopp en gigantisk milkshake med salt karamell og espresso, lifesaver!

Jeg er generelt ganske imponerende, må vite. #kvalmsekkImponerende at du har alle ingrediensene liggende hjemme![]()

Digger Alt for Norge.
"grøten ligger med magen"[/QUOTE
jeg ser på Swat serien og er helt hekta![]()
En av de 2 jeg ikke harViaplay![]()

Ååå, så lykkelig for at jeg ikke er spesielt glad i søtsaker akkurat nåHer er jeg skikkelig svak for både hjemmelagde pepperkaker med masse nonstop og marsipankuler dyppa i sjokolade..![]()

Nå begynte jeg å glede meg til lukten av pepperkakehusÅåå, så lykkelig for at jeg ikke er spesielt glad i søtsaker akkurat nå![]()