Skravletråden

Graviditet er ikke noe for meg, har jeg funnet ut:hilarious: 2. trimester er helt ok, men ellers er det mest ubehagelig, tungt og masse man ikke får lov til å gjøre/spise. Og når du er på ditt mest slitne kommer det et spedbarn som krever all din oppmerksomhet og energi. Har fine minner fra spedbarnstiden med forrige altså, men fy så sliten jeg var!:bag: Er i samme båt som deg, med storebror som blir 1 år i slutten av november:) Det kan bli ganske heftig, tror jeg..

Da er det bare noen få uker mellom våre eldste, min er født i midten av desember. Godt å ha noen som er i samme båt! :) Det blir nok heftig, men forhåpentligvis får de mye glede av hverandre.. om noen år.. :hilarious:

Hohohooooo laget nettopp en gigantisk milkshake med salt karamell og espresso, lifesaver!

Innlegg nr 4383, dette går unna

Ajour på real housewives, hva skal jeg se på nå da?

Oh, alt for Norge finalen

Hadde vanligvis gått for dyrepasserne men jeg orker ikke all grininga. :oops:

Digger Alt for Norge.
"grøten ligger med magen" :D

Hvor går den?

4412, tror jaggu vi klarer det idag jeg!!

Stryk min tidligere uttalelse om at jeg ikke skulle se dyrepasserne pga grininga, for å griner jeg som den tullingen jeg er av Alt for Norge! :sad015

Her er jeg skikkelig svak for både hjemmelagde pepperkaker med masse nonstop og marsipankuler dyppa i sjokolade..:nailbiting:
Ååå, så lykkelig for at jeg ikke er spesielt glad i søtsaker akkurat nå:hilarious:

Back
Topp