Skravletråden

Gammelt blod i utfloden idag morges! Har hatt murringer i magen hele tiden, men kjenner ingenting nå. Håper det ikke er starten på en sa,men forbereder meg på det værste :oops:
Håper på det beste:Heartred

Under 750 innlegg igjen til vi får navn

O DU HERLEIGE LEVERPOSTEI!! :Heartred

Ok. Jeg ble akkurat lynforbanna på smash-reklamen... :wideyed:

Jeg ble rett og slett ekstremt provosert over hvor teit den er, og den helsinkes ulinga av trekkspillet. Jeg ble litt overrasket over raseriet som vellet opp i meg her.

Usj, jeg hater den tiden her av svangerskapet, jeg. Må innrømme det. Bare elendig form, usikkerhet og masse hemmelighetskremmeri. «Dessverre» er jeg 2.gangs, så nå som kvalmen er her så vet jeg jo at det skal bli enda mye verre før det blir bedre igjen. Jeg vet hva jeg går til, og det er både litt trygt men også veldig skremmende. Eneste positive er at tida går utrolig mye fortere denne gangen enn sist.

Vi har valgt å gå for to tette, for det er noe vi alltid har drømt om. Det har vært planen hele veien. Skulle vi først ha barn, så skulle vi kjøre på med to i et smekk. Men jeg kjenner nå at det er ikke bare bare det heller. Jeg kjenner egentlig at hver eneste celle i kroppen min fortsatt er dritlei av å være gravid fra sist gang. Jeg har fortsatt en baby på 10/11 mnd hjemme, så jeg lengter ikke veldig etter babytiden heller foreløpig. Ammer hu forrige enda liksom. Har alt styret og stresset litt for ferskt i minnet. :pTrøster meg med at jeg forhåpentligvis er helt rå på babygreier nå på nr.2. Sjukt rutinert!

Forhåpentligvis blir jeg litt lysere til sinns om noen uker. Det er bare den helvetes kvalmen sin feil. :hilarious:

Altså. Jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt. Lagde idag omelett og tok en bit før jeg kjente det vokste i munnen på meg :wideyed: Alt kom opp igjen og brakk meg lenge. Dette har jeg glemt :(

Usj, jeg hater den tiden her av svangerskapet, jeg. Må innrømme det. Bare elendig form, usikkerhet og masse hemmelighetskremmeri. «Dessverre» er jeg 2.gangs, så nå som kvalmen er her så vet jeg jo at det skal bli enda mye verre før det blir bedre igjen. Jeg vet hva jeg går til, og det er både litt trygt men også veldig skremmende. Eneste positive er at tida går utrolig mye fortere denne gangen enn sist.

Vi har valgt å gå for to tette, for det er noe vi alltid har drømt om. Det har vært planen hele veien. Skulle vi først ha barn, så skulle vi kjøre på med to i et smekk. Men jeg kjenner nå at det er ikke bare bare det heller. Jeg kjenner egentlig at hver eneste celle i kroppen min fortsatt er dritlei av å være gravid fra sist gang. Jeg har fortsatt en baby på 10/11 mnd hjemme, så jeg lengter ikke veldig etter babytiden heller foreløpig. Ammer hu forrige enda liksom. Har alt styret og stresset litt for ferskt i minnet. :pTrøster meg med at jeg forhåpentligvis er helt rå på babygreier nå på nr.2. Sjukt rutinert!

Forhåpentligvis blir jeg litt lysere til sinns om noen uker. Det er bare den helvetes kvalmen sin feil. :hilarious:

Graviditet er ikke noe for meg, har jeg funnet ut:hilarious: 2. trimester er helt ok, men ellers er det mest ubehagelig, tungt og masse man ikke får lov til å gjøre/spise. Og når du er på ditt mest slitne kommer det et spedbarn som krever all din oppmerksomhet og energi. Har fine minner fra spedbarnstiden med forrige altså, men fy så sliten jeg var!:bag: Er i samme båt som deg, med storebror som blir 1 år i slutten av november:) Det kan bli ganske heftig, tror jeg..

Back
Topp