Du vet du tenker bare på en ting når du leser "jaja er jo bare UL en gang i året da"Jaja er jo bare jul en gang i året da. Litt må man kunne unne seg![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du vet du tenker bare på en ting når du leser "jaja er jo bare UL en gang i året da"Jaja er jo bare jul en gang i året da. Litt må man kunne unne seg![]()

Håper på det besteGammelt blod i utfloden idag morges! Har hatt murringer i magen hele tiden, men kjenner ingenting nå. Håper det ikke er starten på en sa,men forbereder meg på det værste![]()

Det går fortUnder 750 innlegg igjen til vi får navn

Katten i hus er forøvrig 100% enig i denne uttalelsen.O DU HERLEIGE LEVERPOSTEI!!![]()

Faen nå vil jo jeg også ha... har kvitost på maten idag. Fins det noe mer kjedelig?!?!?O DU HERLEIGE LEVERPOSTEI!!![]()
OH! Leverpostei MED hvitost!!Faen nå vil jo jeg også ha... har kvitost på maten idag. Fins det noe mer kjedelig?!?!?

Hvorfor det?Ok. Jeg ble akkurat lynforbanna på smash-reklamen...![]()

Jeg ble rett og slett ekstremt provosert over hvor teit den er, og den helsinkes ulinga av trekkspillet. Jeg ble litt overrasket over raseriet som vellet opp i meg her.Hvorfor det?![]()

Jeg fikk sinnsykt lyst på smash når du nevner detOk. Jeg ble akkurat lynforbanna på smash-reklamen...![]()

Usj, jeg hater den tiden her av svangerskapet, jeg. Må innrømme det. Bare elendig form, usikkerhet og masse hemmelighetskremmeri. «Dessverre» er jeg 2.gangs, så nå som kvalmen er her så vet jeg jo at det skal bli enda mye verre før det blir bedre igjen. Jeg vet hva jeg går til, og det er både litt trygt men også veldig skremmende. Eneste positive er at tida går utrolig mye fortere denne gangen enn sist.
Vi har valgt å gå for to tette, for det er noe vi alltid har drømt om. Det har vært planen hele veien. Skulle vi først ha barn, så skulle vi kjøre på med to i et smekk. Men jeg kjenner nå at det er ikke bare bare det heller. Jeg kjenner egentlig at hver eneste celle i kroppen min fortsatt er dritlei av å være gravid fra sist gang. Jeg har fortsatt en baby på 10/11 mnd hjemme, så jeg lengter ikke veldig etter babytiden heller foreløpig. Ammer hu forrige enda liksom. Har alt styret og stresset litt for ferskt i minnet.Trøster meg med at jeg forhåpentligvis er helt rå på babygreier nå på nr.2. Sjukt rutinert!
Forhåpentligvis blir jeg litt lysere til sinns om noen uker. Det er bare den helvetes kvalmen sin feil.![]()
2. trimester er helt ok, men ellers er det mest ubehagelig, tungt og masse man ikke får lov til å gjøre/spise. Og når du er på ditt mest slitne kommer det et spedbarn som krever all din oppmerksomhet og energi. Har fine minner fra spedbarnstiden med forrige altså, men fy så sliten jeg var!
Er i samme båt som deg, med storebror som blir 1 år i slutten av novemberGÆÆHH MILKSHAKE!!Idag blir det baguett med purremajones til lunch. Og en jordbærlitago. Er så kvalm og føler akkurat det kunne redda meg nå.