Skravletråden

Kjøpte bbhugme veldig tidlig, bare fordi det hørtes så digg ut. Det synes samboeren også, for han driver å stjeler den fra meg i løpet av natta :hilarious: :banghead:

Kjøpte bbhugme veldig tidlig, bare fordi det hørtes så digg ut. Det synes samboeren også, for han driver å stjeler den fra meg i løpet av natta :hilarious: :banghead:
Husker det fra forrige svangerskap selv-måtte holde hardt på den puta ja :hilarious:

Enig!!:p men er sykt vanskelig når man er så glad i mat og søtsaker. Og så er det jul oppi alt dette også. Grøss :laughing002
Glad jeg er mer spent på selve julematen enn godisen:hilarious:det er mat som man blir mett av å se på:hilarious:

Glad jeg er mer spent på selve julematen enn godisen:hilarious:det er mat som man blir mett av å se på:hilarious:

Her er jeg skikkelig svak for både hjemmelagde pepperkaker med masse nonstop og marsipankuler dyppa i sjokolade..:nailbiting:

Ååh selvfølgelig blir jeg kvalm av tanken på søtt, men til vanlig elsker jeg pepperkakerb og julegodt!! Håper kvalmrn gir seg fort.

Jeg håper jeg blir litt kvalm i jula ass :p pleier å gå opp sånn 4-5 kg hver jul:laughing001

Joda, men blir ikke like lett å gå ned alt etter jul denne gangen :p

Fikk servert frokost på senga!
Synd det var av nødvendighet og ikke for kosen sin skyld. :hilarious:

Gammelt blod i utfloden idag morges! Har hatt murringer i magen hele tiden, men kjenner ingenting nå. Håper det ikke er starten på en sa,men forbereder meg på det værste :oops:

Litt inspirert av en som har skrevet tidligere:

I dag står det 7 (6+1) i preglife appen. Er jeg da uke 6 eller uke 7. Og hvilken uke på babypodden til babyverden blir riktig å høre p?å :hilarious:

Litt inspirert av en som har skrevet tidligere:

I dag står det 7 (6+1) i preglife appen. Er jeg da uke 6 eller uke 7. Og hvilken uke på babypodden til babyverden blir riktig å høre p?å :hilarious:
Du er i uke 7. Du er ferdig med uke 6 :p men akkurat med den podden tror jeg du skal høre uke 6 :hilarious:

Back
Topp