Håper nok at jeg ikke legger på meg alt for mye, kun baby og greier liksom![]()
Enig!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper nok at jeg ikke legger på meg alt for mye, kun baby og greier liksom![]()

Store gensere og skjerfså får jeg satse på at den roer seg litt ned snart og popper litt seinere
![]()
Husker det fra forrige svangerskap selv-måtte holde hardt på den puta jaKjøpte bbhugme veldig tidlig, bare fordi det hørtes så digg ut. Det synes samboeren også, for han driver å stjeler den fra meg i løpet av natta![]()
![]()

Kjøpte bbhugme veldig tidlig, bare fordi det hørtes så digg ut. Det synes samboeren også, for han driver å stjeler den fra meg i løpet av natta![]()
![]()

Glad jeg er mer spent på selve julematen enn godisenEnig!!men er sykt vanskelig når man er så glad i mat og søtsaker. Og så er det jul oppi alt dette også. Grøss
![]()
det er mat som man blir mett av å se på
Glad jeg er mer spent på selve julematen enn godisendet er mat som man blir mett av å se på
![]()

Ååh selvfølgelig blir jeg kvalm av tanken på søtt, men til vanlig elsker jeg pepperkakerb og julegodt!! Håper kvalmrn gir seg fort.Her er jeg skikkelig svak for både hjemmelagde pepperkaker med masse nonstop og marsipankuler dyppa i sjokolade..![]()
Ååh selvfølgelig blir jeg kvalm av tanken på søtt, men til vanlig elsker jeg pepperkakerb og julegodt!! Håper kvalmrn gir seg fort.

Jaja er jo bare jul en gang i året da. Litt må man kunne unne segJeg håper jeg blir litt kvalm i jula asspleier å gå opp sånn 4-5 kg hver jul
![]()

Kan bare være voksesmerter. De kommer og går her hele tiden. Er skikkelig ubehagelig daGammelt blod i utfloden idag morges! Har hatt murringer i magen hele tiden, men kjenner ingenting nå. Håper det ikke er starten på en sa,men forbereder meg på det værste![]()
Gammelt blod i utfloden idag morges! Har hatt murringer i magen hele tiden, men kjenner ingenting nå. Håper det ikke er starten på en sa,men forbereder meg på det værste![]()

Håper alt er braGammelt blod i utfloden idag morges! Har hatt murringer i magen hele tiden, men kjenner ingenting nå. Håper det ikke er starten på en sa,men forbereder meg på det værste![]()

Du er i uke 7. Du er ferdig med uke 6Litt inspirert av en som har skrevet tidligere:
I dag står det 7 (6+1) i preglife appen. Er jeg da uke 6 eller uke 7. Og hvilken uke på babypodden til babyverden blir riktig å høre p?å![]()

For noe forvirrende greier dette her erDu er i uke 7. Du er ferdig med uke 6men akkurat med den podden tror jeg du skal høre uke 6
![]()