Heldigvis er det hittil bare temaer fra hverdagenJepp! Og det er syke syke drømmer...![]()
Men er ikke bare bare å drømme alt mulig om baby, graviditet og eksamen da. Særlig ikke når man blander det sammen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldigvis er det hittil bare temaer fra hverdagenJepp! Og det er syke syke drømmer...![]()
Men er ikke bare bare å drømme alt mulig om baby, graviditet og eksamen da. Særlig ikke når man blander det sammen 
Å herregud ja! Jeg våknet i natt av at jeg var supertrist.Flere som merker at man har fått flere og mer livlige drømmer etter man ble gravid?
Var så skuffa i drømmen fordi vi var i et selskap av noe slag og alle i familien visste at vi ventet en i juli. Jeg var kjempe skuffa for at alle visste det allerede og for at jeg ikke visste hvordan alle hadde fått vite det![]()
Herregud gratulerer!! Og velkommen hitNy her inne og i denne verdenen. TR skulle vært her på torsdag, fikk første positive test i dag, søndag.

GratulererNy her inne og i denne verdenen. TR skulle vært her på torsdag, fikk første positive test i dag, søndag.
God morgen til deg ogsåÅ herregud ja! Jeg våknet i natt av at jeg var supertrist.
Drømte at faren min var i økonomisk ruin og ikke hadde sagt det til noen. Og er noe nytt rart hver natt.
God morgen alle sammen førøvrig!
Ja se her er a-menneske gjengenGod morgen til deg også![]()

Takk for det. Blir nok mer aktiv her inne etterhvert.Herregud gratulerer!! Og velkommen hit![]()
TakkGratulerer![]()
Drømmer nesten h er natt her også. Helt sjuke greierÅ herregud ja! Jeg våknet i natt av at jeg var supertrist.
Drømte at faren min var i økonomisk ruin og ikke hadde sagt det til noen. Og er noe nytt rart hver natt.
God morgen alle sammen førøvrig!
Gratulere så masse å velkommenNy her inne og i denne verdenen. TR skulle vært her på torsdag, fikk første positive test i dag, søndag.
Ferdig med frokosten for snart en time siden vi. Nå koser vi oss med charlie og sjokoladefabrikken før vi skal ut å ake igjenJa se her er a-menneske gjengen
Kommet deg ut av senga og igang med frokost?

Det er vi to! Ingenting er spesielt godt egentlig. Eller, jeg fikk jo spist sånn deilig konfeltsjokolade liksom. Men ikke vanlig sjokolade, det blir mer sånn bleh.

Helt korrekt! Klarte å roe ned kvalmen med en brødskive med leverpostei, heldigvis, for jøssenam så lite tålmodighet jeg brått fikk.Word! Hjelper ikke å være sånn fire-fem-tida-trøttekvalm i tillegg liksom...![]()
Woohop, gratulerer og velkommen hitNy her inne og i denne verdenen. TR skulle vært her på torsdag, fikk første positive test i dag, søndag.
Takk for detGratulere så masse å velkommen![]()
Åja såpass ja. Nei sitter her alene, samboer er b-menneske og hunden er hos bestemora. Men nyter egentiden. Killing Eve på tv så blir det straks å finne frem duken jeg heklerFerdig med frokosten for snart en time siden vi. Nå koser vi oss med charlie og sjokoladefabrikken før vi skal ut å ake igjen
Hvordan er det med deg på morningen?
Bortsett fra positiv graviditetstest, hvilke andre tegn hadde dere?