Skravletråden

Flere som merker at man har fått flere og mer livlige drømmer etter man ble gravid?

Var så skuffa i drømmen fordi vi var i et selskap av noe slag og alle i familien visste at vi ventet en i juli. Jeg var kjempe skuffa for at alle visste det allerede og for at jeg ikke visste hvordan alle hadde fått vite det :hilarious:
Å herregud ja! Jeg våknet i natt av at jeg var supertrist.
Drømte at faren min var i økonomisk ruin og ikke hadde sagt det til noen. Og er noe nytt rart hver natt.

God morgen alle sammen førøvrig!

Ny her inne og i denne verdenen. TR skulle vært her på torsdag, fikk første positive test i dag, søndag.

Å herregud ja! Jeg våknet i natt av at jeg var supertrist.
Drømte at faren min var i økonomisk ruin og ikke hadde sagt det til noen. Og er noe nytt rart hver natt.

God morgen alle sammen førøvrig!
Drømmer nesten h er natt her også. Helt sjuke greier ☺️

Ja se her er a-menneske gjengen:hello2

Kommet deg ut av senga og igang med frokost?
Ferdig med frokosten for snart en time siden vi. Nå koser vi oss med charlie og sjokoladefabrikken før vi skal ut å ake igjen :joyful:

Hvordan er det med deg på morningen?

Det er vi to! Ingenting er spesielt godt egentlig. Eller, jeg fikk jo spist sånn deilig konfeltsjokolade liksom. Men ikke vanlig sjokolade, det blir mer sånn bleh.

Haha, godt å høre det ikke bare er meg! Konfektsjokolade for the win fremover da:hilarious:

Ferdig med frokosten for snart en time siden vi. Nå koser vi oss med charlie og sjokoladefabrikken før vi skal ut å ake igjen :joyful:

Hvordan er det med deg på morningen?
Åja såpass ja. Nei sitter her alene, samboer er b-menneske og hunden er hos bestemora. Men nyter egentiden. Killing Eve på tv så blir det straks å finne frem duken jeg hekler:)

Bortsett fra positiv graviditetstest, hvilke andre tegn hadde dere?

Var vel mer fraværet av tegn. Menssymptomene pleier å være mye sterkere hos meg enn graviditet i starten. Så det var vel sånn jeg mistenkte positv test, ingen kramper. Var det samme i forrige svangerskap. :) sist gang var jeg utrolig trøtt også. Denne gangen var det vanskeligere å skille det å være gravidtrøtt fra det å ha en 10-11 mnd gammel baby fra før. :p

God morgen :D Søndag er min sovedag, mens mannen står opp med frøkna, som forøvrig våkna 5.... lå våken noen timer i natt da, følte meg skikkelig uggen :confused:

Back
Topp