mto
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Vi som prøver :)
Himmelbarn
Julikulene 2020
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Ser bare alle innleggene i alle underforumGå på profilen din. Der står det![]()

Men tror jeg skjønte hvordan, fikk det bare ikke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser bare alle innleggene i alle underforumGå på profilen din. Der står det![]()

Da bruker du det for det det er verdtMagen min er allerede der, er jo bare flesk og luft da, men ser ut som gravidmage![]()
hvor mange barn har du fra før?Hahahah jeg tenkte det sammeHer må jeg bare kommentere for å få bli med forstår jeg! Hoho!
Tror de skal vare minimum et døgn bareHvor lenge varte deres digitale tester? Mine døde etter bare 2 dager, ble så skuffetlikte å se på de, ikke det samme med et bilde
ta en ny
Tror kanskje jeg har 4 nye i postkassen nåTror de skal vare minimum et døgn bareta en ny
![]()
Ingen barn fra før, var gravid i fjor, men mistet i MA uke 12. Eller mistet i uke 8, men fant ikke ut før uke 12. Så er veldig spent. Gikk på en smell etter det med trøstespising.Da bruker du det for det det er verdthvor mange barn har du fra før?
Trist å høreIngen barn fra før, var gravid i fjor, men mistet i MA uke 12. Eller mistet i uke 8, men fant ikke ut før uke 12. Så er veldig spent. Gikk på en smell etter det med trøstespising.

Har troen selv daTrist å høreHåper virkelig dette går veien for dere
![]()
Såklart, vi skal jo alle sammen være her til juni minstHar troen selv da![]()
MinstSåklart, vi skal jo alle sammen være her til juni minst![]()
Hahaha, jeg trodde jeg var alene om å gå å se på den helt til den sluknetHvor lenge varte deres digitale tester? Mine døde etter bare 2 dager, ble så skuffetlikte å se på de, ikke det samme med et bilde

Noen som vet hvor lang tid det tar får vi får juli - merke på profilen? Ser junilykke2020 har kommet på noen.
Det er jo så gøyHahaha, jeg trodde jeg var alene om å gå å se på den helt til den sluknet![]()

Er også stolt av degStolt av meg selv som har klart å få i meg blomkål- og brokkolisuppe til middag. Må virkelig kjempe for å sette meg til bords, men hva gjør man ikke for disse små?

Er også stolt av degble pannekaker her, mest mulig likt vafler som jeg har cravings på
![]()
I dag begynner småen i barnehagen! Kjenner jeg er både glad og nervøs. Synes det er litt tidlig å begynne når han er 11 mnd, men heldigvis er han en veldig sosial og tillitsfull typeEr godt at jeg får være litt med de tre første dagene iallefall
![]()