Skravletråden

Hvor lenge varte deres digitale tester? Mine døde etter bare 2 dager, ble så skuffet :hilarious: likte å se på de, ikke det samme med et bilde

Da bruker du det for det det er verdt :hilarious: hvor mange barn har du fra før?
Ingen barn fra før, var gravid i fjor, men mistet i MA uke 12. Eller mistet i uke 8, men fant ikke ut før uke 12. Så er veldig spent. Gikk på en smell etter det med trøstespising.

Ingen barn fra før, var gravid i fjor, men mistet i MA uke 12. Eller mistet i uke 8, men fant ikke ut før uke 12. Så er veldig spent. Gikk på en smell etter det med trøstespising.
Trist å høre :( Håper virkelig dette går veien for dere :Heartred

Hvor lenge varte deres digitale tester? Mine døde etter bare 2 dager, ble så skuffet :hilarious: likte å se på de, ikke det samme med et bilde
Hahaha, jeg trodde jeg var alene om å gå å se på den helt til den sluknet :hilarious:

Jeg tar meg i å tenke at vi er en veldig flott juli - gruppe :Heartred

Noen som vet hvor lang tid det tar får vi får juli - merke på profilen? Ser junilykke2020 har kommet på noen.

Stolt av meg selv som har klart å få i meg blomkål- og brokkolisuppe til middag. Må virkelig kjempe for å sette meg til bords, men hva gjør man ikke for disse små?

Stolt av meg selv som har klart å få i meg blomkål- og brokkolisuppe til middag. Må virkelig kjempe for å sette meg til bords, men hva gjør man ikke for disse små?
Er også stolt av deg :D ble pannekaker her, mest mulig likt vafler som jeg har cravings på:hilarious:

I dag begynner småen i barnehagen! Kjenner jeg er både glad og nervøs. Synes det er litt tidlig å begynne når han er 11 mnd, men heldigvis er han en veldig sosial og tillitsfull type:) Er godt at jeg får være litt med de tre første dagene iallefall:)

hvordan har det gått? Min begynte i barnehagen når han var 10 mnd. Jeg synes det var helt grusomt, at han var alt for liten, og gråt fælt.. fikk jo være med de tre første dagene. Han elsker heldigvis barnehagen, og nå merker jeg godt de dagene han ikke er i barnehagen. Vi klarer ikke aktivisere han på den måten :) men ja, jeg kjenner igjen følelsen!

Back
Topp