Velkommen <3Hei! Melder meg inn her nå, og håper jeg får følge med helt til juli er ennå litt rart at jeg faktisk er gravid, selv om jeg føler jeg har vært det lenge allerede. 4+2 i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen <3Hei! Melder meg inn her nå, og håper jeg får følge med helt til juli er ennå litt rart at jeg faktisk er gravid, selv om jeg føler jeg har vært det lenge allerede. 4+2 i dag![]()
Lykke til! Sender deg masse styrke!Her er det -8 grader
I dag er det tid for den ukentlige svømmetreningen. Usikker på hvordan dette skal gå når jeg nå har brukt 40 min på å komme meg opp av senga og startet å kle på meg. Alle bevegelser gjør at jeg får en intens smerte i øvre del av rygg og at svimmelheten tar overhånd. Dette blir en morsom dag på jobb....![]()
Jeg er litt misunneligGod morgen !
Sto opp til minus 12 idag og værre skal det bli![]()
elsker veldig kalde dagerSykt sprek!Masse god bedring og lykke til på jobb til dere som er dårlige <3
Her var formen fin i dag, så er på vei til trening før jobbSpent på hvor lenge jeg kan holde det gående!
Legg ut bilde da så vi også kan få oss fine kjolerAltså, dette begynner jo å bli helt sykt. 3 dager siden jeg fikk positiv test- likevel sniker jeg meg innpå og ser på fine graviditetskjoler til våren![]()

Jeg klarer da ikke velgeLegg ut bilde da så vi også kan få oss fine kjoler![]()

Vil si det hadde gått et sted mellom 20-40 minutter fra jeg tok deHvor lenge etter du tok dem kastet du opp? Om det er under en halvtime ville jeg tatt nye om kvelden, over en time pleier de som regel å ha løst seg opp og gått videre tror jeg![]()

Og jeg kunne tenkt meg og klage på mine - 6 graderGod morgen !
Sto opp til minus 12 idag og værre skal det bli![]()
Jeg skal ikke stoppe deg. Minus er minua og det er skikkelig trasig ass. Jeg HATER å skrape bilruta.Og jeg kunne tenkt meg og klage på mine - 6 grader

Webasto er tingenJeg skal ikke stoppe deg. Minus er minua og det er skikkelig trasig ass. Jeg HATER å skrape bilruta.![]()
Kjøpt ny bil, henter den i Oslo til helgen, både motor og kupe-varmerWebasto er tingen![]()

Ohh, gratulererKjøpt ny bil, henter den i Oslo til helgen, både motor og kupe-varmer
Skjønner ikke jeg har blitt 30 år, bor i nordland og aldri eid en bil med noe sånt i!

Skjønner det veeeldig godt. Måtte kjøpe ny bil nå når jeg ble preggers. Vi begge var helt enige om at vi ville aldri pakka en baby i min bil.Ohh, gratulererVi kjøpte ny bil med webasto når vi bodde i Tromsø for å si det sånn
![]()
Hihi, så dere kjøpte bil nå når du ble gravid?Skjønner det veeeldig godt. Måtte kjøpe ny bil nå når jeg ble preggers. Vi begge var helt enige om at vi ville aldri pakka en baby i min bil.
Graviditeten som avgjorde bilkjøpet ja. Er merkelig glad i skranglekasaa jeg eier (selv om det ikke er webasto eller noe). Men greit å ha en skikkelig bil som er trygg og masse plass til baby og hund!Hihi, så dere kjøpte bil nå når du ble gravid?Vi kjøpte stasjonsvogn rett før jeg ble gravid, ville gjerne ha en trygg bil med litt størrelse på.