Skravletråden

Hei! Melder meg inn her nå, og håper jeg får følge med helt til juli er ennå litt rart at jeg faktisk er gravid, selv om jeg føler jeg har vært det lenge allerede. 4+2 i dag :)
Velkommen <3

Masse god bedring og lykke til på jobb til dere som er dårlige <3

Her var formen fin i dag, så er på vei til trening før jobb :) Spent på hvor lenge jeg kan holde det gående!

Her er det -8 grader :nailbiting:

I dag er det tid for den ukentlige svømmetreningen. Usikker på hvordan dette skal gå når jeg nå har brukt 40 min på å komme meg opp av senga og startet å kle på meg. Alle bevegelser gjør at jeg får en intens smerte i øvre del av rygg og at svimmelheten tar overhånd. Dette blir en morsom dag på jobb....:dead:
Lykke til! Sender deg masse styrke!

Masse god bedring og lykke til på jobb til dere som er dårlige <3

Her var formen fin i dag, så er på vei til trening før jobb :) Spent på hvor lenge jeg kan holde det gående!
Sykt sprek!
Skulle ønske jeg hadde tid til det! :-)

Her ble det første runde med oppkast før jobb. Heldigvis følte jeg meg mye bedre etterpå!

Men...

Kastet jo opp alt og helt sikkert også de vitaminpiller jeg tar, burde jeg da ta nye piller i kveld når jeg kommer hjem? :bored:

Hvor lenge etter du tok dem kastet du opp? Om det er under en halvtime ville jeg tatt nye om kvelden, over en time pleier de som regel å ha løst seg opp og gått videre tror jeg :)

Altså, dette begynner jo å bli helt sykt. 3 dager siden jeg fikk positiv test- likevel sniker jeg meg innpå og ser på fine graviditetskjoler til våren :p

Mens jeg fant så søte gravditetsjulegensere, problemet er jo at magen ikke er så stor til jul :hilarious::hilarious:

Hvor lenge etter du tok dem kastet du opp? Om det er under en halvtime ville jeg tatt nye om kvelden, over en time pleier de som regel å ha løst seg opp og gått videre tror jeg :)
Vil si det hadde gått et sted mellom 20-40 minutter fra jeg tok de :happy:

Kjøpt ny bil, henter den i Oslo til helgen, både motor og kupe-varmer:dance011
Skjønner ikke jeg har blitt 30 år, bor i nordland og aldri eid en bil med noe sånt i!
Ohh, gratulerer :D Vi kjøpte ny bil med webasto når vi bodde i Tromsø for å si det sånn :hilarious:

Skjønner det veeeldig godt. Måtte kjøpe ny bil nå når jeg ble preggers. Vi begge var helt enige om at vi ville aldri pakka en baby i min bil.
Hihi, så dere kjøpte bil nå når du ble gravid? :D Vi kjøpte stasjonsvogn rett før jeg ble gravid, ville gjerne ha en trygg bil med litt størrelse på.

Hihi, så dere kjøpte bil nå når du ble gravid? :D Vi kjøpte stasjonsvogn rett før jeg ble gravid, ville gjerne ha en trygg bil med litt størrelse på.
Graviditeten som avgjorde bilkjøpet ja. Er merkelig glad i skranglekasaa jeg eier (selv om det ikke er webasto eller noe). Men greit å ha en skikkelig bil som er trygg og masse plass til baby og hund!

Back
Topp