Skravletråden

Jeg håper ikke jeg gjør det, for det betyr 10 dager på overtid i følge nåværende termin :hilarious:
Hehe, ja ser den :hilarious: Bare 5 dager over min nåværende termin. Men i forrige svangerskap så ble jeg flyttet 5 dager frem på OUL og fødte 13 dager før termin, så en vet jo aldri hva som skjer. Tror ikke det blir overtid på meg pga morkakeløsning og hastekeisersnitt sist.

Hehe, ja ser den :hilarious: Bare 5 dager over min nåværende termin. Men i forrige svangerskap så ble jeg flyttet 5 dager frem på OUL og fødte 13 dager før termin, så en vet jo aldri hva som skjer. Tror ikke det blir overtid på meg pga morkakeløsning og hastekeisersnitt sist.
Sist gang ble det 3 uker før termin, igangsatt. Oul satte oss frem 10 dager også husker jeg :hilarious:

Yup. Første kontroll hos legen estimerte han termin 15.oktober og på oul ble den flyttet til 5 oktober, og fødsel på ca 5 timer 13 september :hilarious:
Sykt :p Synes mine 5 dager var mye, særlig når jeg visste den ene gangen vi hadde sex den syklusen pga mannens jobbreise :hilarious:

Jeg valgte også å si det. Heldigvis gikk det bra og vi skal se an hvor mye hjemmekontor det er mulig å ta hvis det trengs :)
Så flott å kunne få slik tilrettelegging. Jeg er sykepleier på sykehus så må liksom møte opp på jobb. Blir det for ille kan vi variere arbeidstider osv

Så flott å kunne få slik tilrettelegging. Jeg er sykepleier på sykehus så må liksom møte opp på jobb. Blir det for ille kan vi variere arbeidstider osv
Får håpe kvalmen gir seg raskt så jobben din ikke bare blir et ork eller at det ender i sykemelding.

Hei! Melder meg inn her nå, og håper jeg får følge med helt til juli er ennå litt rart at jeg faktisk er gravid, selv om jeg føler jeg har vært det lenge allerede. 4+2 i dag :)

Hei! Melder meg inn her nå, og håper jeg får følge med helt til juli er ennå litt rart at jeg faktisk er gravid, selv om jeg føler jeg har vært det lenge allerede. 4+2 i dag :)
Velkommen hit og gratulerer så masse:Heartred Er dette din første?
Syns det er helt sykt selv, endelig ble det klaff og en liten spire vokser i magen.:love017

Her er det -8 grader :nailbiting:

I dag er det tid for den ukentlige svømmetreningen. Usikker på hvordan dette skal gå når jeg nå har brukt 40 min på å komme meg opp av senga og startet å kle på meg. Alle bevegelser gjør at jeg får en intens smerte i øvre del av rygg og at svimmelheten tar overhånd. Dette blir en morsom dag på jobb....:dead:

Her er det -8 grader :nailbiting:

I dag er det tid for den ukentlige svømmetreningen. Usikker på hvordan dette skal gå når jeg nå har brukt 40 min på å komme meg opp av senga og startet å kle på meg. Alle bevegelser gjør at jeg får en intens smerte i øvre del av rygg og at svimmelheten tar overhånd. Dette blir en morsom dag på jobb....:dead:
Stakkar deg :confused: en dårlig start på dagen det der...

Back
Topp