Vis vedlegget 310936 Vis vedlegget 310935
Her er mine, øverste fra torsdag og nederste fra i dag (16 DPO), tidligtester.
Synes den er litt sterkere jeg da men
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 310936 Vis vedlegget 310935
Her er mine, øverste fra torsdag og nederste fra i dag (16 DPO), tidligtester.
Synes den er litt sterkere jeg da menville ikke stressa i alle fall! Håper mine er like sterke som dine 16 dpo. Skal ta en siste test på mandag!
Sjekka testene fra sist runde og de var sterkere, men dette varierer vel fra gang til gang. Uff, så tøvete man blir av dette 
Ja, det har heldigvis gått greit så langt! Har ikke vært helt i form (feber) så har brukt det mye som unskyldning for å ikke drikkeLykke til! Håper det har gått greit så langt?
er jo litt gøy å ha en hemmelighet?![]()

Melder meg inn her, jeg. Termin 6.juli, 4+1 idag. Hei alle!Sist gang var jeg med i desember-gruppe, spent på hvor mye mer aktivitet det er i en juligruppe!
Velkommen. Var selv i en novembergrupoe sist, var veldig bra med aktivitet derMelder meg inn her, jeg. Termin 6.juli, 4+1 idag. Hei alle!Sist gang var jeg med i desember-gruppe, spent på hvor mye mer aktivitet det er i en juligruppe!

Slik jeg har forstått det skal det ikke ha noe å si! må selv ta litt paracett for jeg får så sinnsykt hodepine de første ukene. Bah. Men men bare glad jeg ikke er kvalm.Jeg er ca 4+2 (appene sier forskjellig selv om jeg legger inn samme menstruasjonsdag..) og har i dag fått veldig hoste, vondt i brystet og høy feber (39) - hjelp! Synes det er veldig skummelt og redd for at det skal påvirke embryoet så tidlig? Noen som kan berolige eller gi tips? Tok nettopp en paracet, men vil helst ikke ta så mye selv om det skal være trygt med litt..![]()

Hater å stille klokken med barn i hus!! Herregud! Opp kl 4 første gang. Men heldigvis var det min tur å sove frempå i dag da! Det var digg!
Åååå skjønner deg så syyykt godt!Jeg gleder meg så inderlig til å komme hjem, og ikke være på blåturer så slitsomt å være med på alle typer aktiviteter og lyve til alle.
Skal bli godt å komme hjem og bare få lov til å være trøtt![]()
sent hjemme i kveld da?Jaa, vi er ikke hjemme før 00.15 inatt, så blur en hard dag på jobb, men da får jeg slappa av etterpåÅååå skjønner deg så syyykt godt!sent hjemme i kveld da?

Du får ha masse god tur! Kan jeg spørre hvor dere er på tur? Så gøy at dere reiser på blåtur med følge!Jaa, vi er ikke hjemme før 00.15 inatt, så blur en hard dag på jobb, men da får jeg slappa av etterpå![]()
Slik jeg har forstått det skal det ikke ha noe å si! må selv ta litt paracett for jeg får så sinnsykt hodepine de første ukene. Bah. Men men bare glad jeg ikke er kvalm.
grunnen til at appene gir forskjellig svar er vel fordi babyverden er norsk og regner norsk svangerskapslengde, mens Preglife regner amerikansk? Husker ikke helt. Men jeg brukte begge sist. Og de var igjen forskjellig fra det jordmor regnet seg frem til![]()

Vi er i Krakow!Du får ha masse god tur! Kan jeg spørre hvor dere er på tur? Så gøy at dere reiser på blåtur med følge!
vi er så stor venninnegjeng at det blir aldri noe av
Så utrolig kult håper mennene satte pris på detVi er i Krakow!
Absolutt å anbefale, da det er veldig billig og mye å se!
Her fikk ikke mennene vite noe om det, damene har planlagt, så i det de sto opp på torsdag og skulle på jobb så fikk det beskjed om at de hadde 30 min til å pakke, samt en værmelding, men de fikk ikke vite hvor eller med hvem før alle hadde møtt på flyplassen
Det gjorde de så absoluttSå utrolig kult håper mennene satte pris på det![]()