Skravletråden

Synes den er litt sterkere jeg da men :) ville ikke stressa i alle fall! Håper mine er like sterke som dine 16 dpo. Skal ta en siste test på mandag!

Ja, synes også den er en anelse sterkere men hadde håpa på litt mer :hilarious: Sjekka testene fra sist runde og de var sterkere, men dette varierer vel fra gang til gang. Uff, så tøvete man blir av dette :rolleyes:

Takk igjen for innspill! :happy:
 
Lykke til! Håper det har gått greit så langt?
er jo litt gøy å ha en hemmelighet? :happy:
Ja, det har heldigvis gått greit så langt! Har ikke vært helt i form (feber) så har brukt det mye som unskyldning for å ikke drikke :laughing002
Litt spennende er det jo også å lyve :laughing001
 
Melder meg inn her, jeg. Termin 6.juli, 4+1 idag. Hei alle! :) Sist gang var jeg med i desember-gruppe, spent på hvor mye mer aktivitet det er i en juligruppe!
 
Melder meg inn her, jeg. Termin 6.juli, 4+1 idag. Hei alle! :) Sist gang var jeg med i desember-gruppe, spent på hvor mye mer aktivitet det er i en juligruppe!
Velkommen. Var selv i en novembergrupoe sist, var veldig bra med aktivitet der :happy:
 
Jeg er ca 4+2 (appene sier forskjellig selv om jeg legger inn samme menstruasjonsdag..) og har i dag fått veldig hoste, vondt i brystet og høy feber (39) - hjelp! Synes det er veldig skummelt og redd for at det skal påvirke embryoet så tidlig? Noen som kan berolige eller gi tips? Tok nettopp en paracet, men vil helst ikke ta så mye selv om det skal være trygt med litt.. :grumpy:
 
Jeg er ca 4+2 (appene sier forskjellig selv om jeg legger inn samme menstruasjonsdag..) og har i dag fått veldig hoste, vondt i brystet og høy feber (39) - hjelp! Synes det er veldig skummelt og redd for at det skal påvirke embryoet så tidlig? Noen som kan berolige eller gi tips? Tok nettopp en paracet, men vil helst ikke ta så mye selv om det skal være trygt med litt.. :grumpy:
Slik jeg har forstått det skal det ikke ha noe å si! må selv ta litt paracett for jeg får så sinnsykt hodepine de første ukene. Bah. Men men bare glad jeg ikke er kvalm.


grunnen til at appene gir forskjellig svar er vel fordi babyverden er norsk og regner norsk svangerskapslengde, mens Preglife regner amerikansk? Husker ikke helt. Men jeg brukte begge sist. Og de var igjen forskjellig fra det jordmor regnet seg frem til :hilarious:
 
Hater å stille klokken med barn i hus!! Herregud! Opp kl 4 første gang. Men heldigvis var det min tur å sove frempå i dag da! Det var digg!
 
Hater å stille klokken med barn i hus!! Herregud! Opp kl 4 første gang. Men heldigvis var det min tur å sove frempå i dag da! Det var digg!

Åh, må si det er noe jeg IKKE gleder meg til. Å stå opp før fuglene fiser med baby.
 
For noen sinnsyke drømmer jeg har om dagen. I matt hadde jeg ledd og grått om hverandre ifølge sambo. Hahaha.
 
Jeg gleder meg så inderlig til å komme hjem, og ikke være på blåtur :eek: er så slitsomt å være med på alle typer aktiviteter og lyve til alle.:nailbiting:

Skal bli godt å komme hjem og bare få lov til å være trøtt :D
 
Jeg gleder meg så inderlig til å komme hjem, og ikke være på blåtur :eek: er så slitsomt å være med på alle typer aktiviteter og lyve til alle.:nailbiting:

Skal bli godt å komme hjem og bare få lov til å være trøtt :D
Åååå skjønner deg så syyykt godt! :Heartbigredsent hjemme i kveld da?
 
Åååå skjønner deg så syyykt godt! :Heartbigredsent hjemme i kveld da?
Jaa, vi er ikke hjemme før 00.15 inatt, så blur en hard dag på jobb, men da får jeg slappa av etterpå :happy:
 
Jaa, vi er ikke hjemme før 00.15 inatt, så blur en hard dag på jobb, men da får jeg slappa av etterpå :happy:
Du får ha masse god tur! Kan jeg spørre hvor dere er på tur? Så gøy at dere reiser på blåtur med følge!
vi er så stor venninnegjeng at det blir aldri noe av
 
Slik jeg har forstått det skal det ikke ha noe å si! må selv ta litt paracett for jeg får så sinnsykt hodepine de første ukene. Bah. Men men bare glad jeg ikke er kvalm.


grunnen til at appene gir forskjellig svar er vel fordi babyverden er norsk og regner norsk svangerskapslengde, mens Preglife regner amerikansk? Husker ikke helt. Men jeg brukte begge sist. Og de var igjen forskjellig fra det jordmor regnet seg frem til :hilarious:

Ja, satser på at det går fint! :) Ja forstår meg ikke helt på det.. Preggers sier 4+4, Preglife sier 4+2, Graviditet+ sier 4+3, Helseoversikt sier 4+2 og Babyverden sier 4+2. Så da blir det vel mest sannsynlig 4+2 :joyful:
 
Du får ha masse god tur! Kan jeg spørre hvor dere er på tur? Så gøy at dere reiser på blåtur med følge!
vi er så stor venninnegjeng at det blir aldri noe av
Vi er i Krakow!
Absolutt å anbefale, da det er veldig billig og mye å se!

Her fikk ikke mennene vite noe om det, damene har planlagt, så i det de sto opp på torsdag og skulle på jobb så fikk det beskjed om at de hadde 30 min til å pakke, samt en værmelding, men de fikk ikke vite hvor eller med hvem før alle hadde møtt på flyplassen
 
Vi er i Krakow!
Absolutt å anbefale, da det er veldig billig og mye å se!

Her fikk ikke mennene vite noe om det, damene har planlagt, så i det de sto opp på torsdag og skulle på jobb så fikk det beskjed om at de hadde 30 min til å pakke, samt en værmelding, men de fikk ikke vite hvor eller med hvem før alle hadde møtt på flyplassen
Så utrolig kult håper mennene satte pris på det ☺️
 
Så utrolig kult håper mennene satte pris på det ☺️
Det gjorde de så absolutt :D nå får vi bare krysse fingrene for at de også gjør det for oss en gang, selvom jeg tviler sterkt, haha :laughing002
 
God mooorgen!

Tok en siste strimmeltest for å sjekke etter stigning idag, jaggu var ikke testen blitt så sterk som den kan bli! Idag blir det runde å snakke med gynekolog og familiesenter (gynekolog gir tidligtest og holder til i byen jeg jobber, familiesenter holder til i byen jeg bor...)

Ha en fin uke alle sammen :Heartred
 
Back
Topp