Skravletråden :)

migrene... 8 timer på jobb... sofatjeneste...

Raaaaker i hagen.... Da er det ikke like digg med 5 mål :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Raaaaker i hagen.... Da er det ikke like digg med 5 mål :p

dytter :)

Har ikke strøm fra kl 16, til i morgen.. kunne ta noen dager dette :S skal koke grøt av melkeproduktene nå, så blir d knkkis, frukt og usunne pålegg framover..

Bare nysgjerrig:)
Hva pleier dere å se på tv??
Tv? Har man tid til sånt? Vi tar opp og ser senere. Big bang theory, mye Max og Discovery på ettermiddagen, Auction hunters, Pantelånerne og sånn :P Det tar vi ikke opp altså, det bare ser vi der og da. Er så mye reprise uansett. Har fulgt med på Det tredje øyet da. Og prøver å få med oss Norske Talenter. Jeg griner i hver eneste forbaska episode, fordi folk er så flinke :P Haha

Bare nysgjerrig:)
Hva pleier dere å se på tv??
Alt og ingenting egentlig :-P big bang theory, fødeavdelingen, unge mødre, simpsons, helt perfekt, neste sommer osv osv. Følger ikke med på noe spesielt utenom serier som ikke går på tv'n :-P

Sent from my iPad using BV Forum

SOVE! Herregud, hvordan ble klokke kvart over elleve?! Jeg er jo langt over sengetid! :P

Var hos jordmor igår! <3 Fikk høre hjerteslag og alt så veldig bra ut :) Magen var helt etter boka og jeg i sjokk over hvor stor livmora er allerede!! 16+2 idag! :)

-Taster fra appen-

Jeg skulle egentlig gjort masse i huset nå, men sitter bare å venter på at kl skal bli 13 for da er det ul:)

Gullkorn fra mannemunn:

Mannen; God natt, takk for idag og velkommen!
Jeg: så jeg er velkommen i senga jeg også?
Mannen: Jeg nekter jngen å legge seg her jeg! Bortsett fra bikkja..
Jeg: Alle får legge seg i senga di med andre ord?
Mannen: .... Jeg nekter ingen andre enn deg!
*stillhet*
Jeg: ....... Du nekter bare meg å legge meg der...?
Mannen: *ler* det ble motsatt av hva jeg mente. God natt! *tusle i seng*

Joda! Får legge meg jeg også før hele bygda blir invitert! :P

Gullkorn fra mannemunn:

Mannen; God natt, takk for idag og velkommen!
Jeg: så jeg er velkommen i senga jeg også?
Mannen: Jeg nekter jngen å legge seg her jeg! Bortsett fra bikkja..
Jeg: Alle får legge seg i senga di med andre ord?
Mannen: .... Jeg nekter ingen andre enn deg!
*stillhet*
Jeg: ....... Du nekter bare meg å legge meg der...?
Mannen: *ler* det ble motsatt av hva jeg mente. God natt! *tusle i seng*

Joda! Får legge meg jeg også før hele bygda blir invitert! :p
He he:)

Noen som har tips til fine nettbutikker? fikk lyst til å bruke litt skattepenger ettersom jeg ikke Får sove denne natta, har så vondt i ryggen på høyre side, første ordentlie plage dette svangerskapet så skal ikke klage :)

Noen som har tips til fine nettbutikker? fikk lyst til å bruke litt skattepenger ettersom jeg ikke Får sove denne natta, har så vondt i ryggen på høyre side, første ordentlie plage dette svangerskapet så skal ikke klage :)
Etsy! Farlig mye kult der! :-)

Back
Topp