Skravletråden :)

Bare jeg som sliter etter siste oppdatering av app??

Blir kasta ut etter få tja.. Maks et par min hele tiden... :/

Fra tlf :)

Merkelig, jeg har ikke hatt problemer med appen etter oppdateringen, men bruker den ikke så mye da. Er bare innom å kikker i maks 2 minutter :P

Samme med meg! Måtte avinstallere appen og installere på nytt for at det skulle funke, men nå er alt bra :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Æsj nå må jeg stå opp.. har ligget i senga siden halv sju og byttet på bv, kjeksspisinig og soving i håpet på å knekke kvalmen. Kjennes ikke mye bedre ut. Må nok prøve med litt brød.

-Taster fra appen-

vonde pupper...

trene litt da jenter??

tror ikke d blir joggetur i regn på holka, fikk beskjed av ei venninne at husk at du ikke skal falle så veldig høyt for å skade deg :P hehe

[ quote="Malleleo, post: 17131182, member: 13931"]vonde pupper...

trene litt da jenter??

tror ikke d blir joggetur i regn på holka, fikk beskjed av ei venninne at husk at du ikke skal falle så veldig høyt for å skade deg :P hehe[/quote]

Hehe.. Her har vi kosemorgen med film :)

Skikkelig glatt her og så blir slett ingen joggetur :p

Fra tlf :)

Det ble 30 min styrke og 20 min jogg ;) 10 min tur/retur helsesenteret og 10 min på mølla der , styrke hjemme:)

nå er d TLC, I dodnt know I was pregnant :P Utrolig hvor fasinerende gravidprogram er ;)

Takk:) godt å trene :D

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Åh vondt i magen idag :( *sytsyt*

ang. trening så går djo ofte i perioder :) forhåpentligvis er treningsperiodene lenger enn friperiodene da ;)

Back
Topp