Skravletråden :)

Er så nervøs..... Ligger på sofaen og depper. Kjenner motet bare glipper mer og mer. Om noen dager får jeg dommen om lille spire har det bra eller ikke. Å jeg klarer ikke slappe av.

Gi meg styrke. Håper jeg får komme inn til UL allerede i morgen. I såfall blir det enten jubel eller tårer hele helgen.

Er så nervøs..... Ligger på sofaen og depper. Kjenner motet bare glipper mer og mer. Om noen dager får jeg dommen om lille spire har det bra eller ikke. Å jeg klarer ikke slappe av.

Gi meg styrke. Håper jeg får komme inn til UL allerede i morgen. I såfall blir det enten jubel eller tårer hele helgen.
Krysser alt jeg eier og har for at lille har det fint<3

Krysser fingre, armer og bein for dere. *klem*

Vet så alt for godt hvordan det er å gå sånn å vente. Håper du får UL i morgen, og ser et bankende hjerte :)

Vet så alt for godt hvordan det er å gå sånn å vente. Håper du får UL i morgen, og ser et bankende hjerte :)
Krysser fingre, armer og bein for dere. *klem*

Tusen takk...
Kjenner hodet jobber overtid her nå.. Vil helst krølle meg samme til en ball å ligge sånn til gynekologen åpner i morgen.

Dere er en utrolig støtte jenter.. virkelig!

TAKK

Tusen takk...
Kjenner hodet jobber overtid her nå.. Vil helst krølle meg samme til en ball å ligge sånn til gynekologen åpner i morgen.

TAKK
Uff føler med deg. Håper inderlig du får UL imorgen og kan slappe av i helgen.

Uff føler med deg. Håper inderlig du får UL imorgen og kan slappe av i helgen.

En ting er hvertfal sikkert...
Har ei venninne som står parat i morgen, klar til å hive seg i bilen "no matter what"
Så få vi se hva morgendagen bringer.

En ting er hvertfal sikkert...
Har ei venninne som står parat i morgen, klar til å hive seg i bilen "no matter what"
Så få vi se hva morgendagen bringer.
Herlig med gode venninner. Krysser fingrene for deg idag.

Good mornings folkens. Fredag!!!!! Me like. Skal få besøk fra Norge i helgen og det gleder jeg meg masse til. Ønsker alle en god dag. Klem

Good mornings folkens. Fredag!!!!! Me like. Skal få besøk fra Norge i helgen og det gleder jeg meg masse til. Ønsker alle en god dag. Klem
Vi få besøk av svigerfar fra Island på søndag. Han er på stopover før kan skal videre neddover kontinentet med jobb. Gleder meg. Har ikke sett ham siden november i fjor.

Fredag! Ble langhelg på meg. Har ikke energi til å gå på jobb idag. Veit ikke om jeg har energi til å gå med bikkja en gang. Sløv fredag :)

-Taster fra appen-

Fredag! Ble langhelg på meg. Har ikke energi til å gå på jobb idag. Veit ikke om jeg har energi til å gå med bikkja en gang. Sløv fredag :)

-Taster fra appen-
Deilig da!!!!!
Skulle ønske jeg kunne blitt hjemme i dag..

Jaja vaffeldaf på jobben og max 9 barn. Blir sikkert greit uansett :-)

Vente vente vente...

Telefonen åpner ikke før 08:30 i dag tydeligvis... Så da må jeg vente en halv time til..

Denne ventingen dreper meg!!!!

Snakk om at symptomer kommer og går. Igår var jeg så kvalm jeg visste ikke hvordan jeg skulle komme meg gjennom dagen. Idag er jeg ikke kvalm men supersulten og spiser alt jeg kommer over, er ufattelig trøtt og sliten idag også. Igår var jeg trøtt sånn av og på. Det eneste konstante på meg er hyppig tissing og såre nippler, de blir bare verre for hver dag og er der hele tiden. Alt det andre går i berg og dalbane. Ja ja godt ikke alle dager er like.

Det merkelige er at jeg har gått ned 1 kg til tross for det matvraket jeg har blitt, hjelper visst med sånne dårlige dager innimellom, blir nesten som en slik 1:3:2:1 diett he he he, istedet for 5:2

Jeg har blitt forkjøla :-( Slitsomt med graviditetssymptomer og forkjølelse. Blæh!! Blir nok sofaen hele helga her.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp